5 Οκτωβρίου 2017

Πίσω από τις γρίλιες !!!!



Πίσω από τις γρίλιες ενός παντζουριού υπάρχουν αμέτρητες ιστορίες!!
Μα πιο πολύ υπάρχει η νοσταλγία των παλιών σπιτιών που τα
στόλιζαν, άλλοτε κλειστά , άλλοτε μισόκλειστα και άλλοτε ορθάνοιχτα!!
Όταν τα βρήκα δίπλα σε έναν κάδο δυσκολεύτηκα να τα βάλω στο αυτοκίνητο , 
με γόβες δεν γίνονται τέτοιες δουλειές βλέπεις!! 
Το ξύλο είχε αρκετές στρώσεις από χρώμα και βερνίκια !!
Ηταν πολύ προσεγμένα , ο ιδιοκτήτης τα ΄΄παρέδωσε΄΄ χωρίς 
σοβαρές βλάβες!!!
Και ήρθε η ώρα τα παντζούρια να αλλάξουν ρόλο αλλά 
αυτό μου αρέσει να αλλάζεις ρόλους χωρίς να χάνεις την ταυτότητά σου !!







Ξύνοντας τα παντζούρια έβγαινε στην επιφάνεια το χρώμα και 
έμπαινα σε μια διαδικασία κάθαρσης αφού το παλιό έφευγε 
και τη θέση του θα έπαιρνε κάτι καινούργιο !!!
Καθαρίστηκαν βάφτηκαν και θα είναι εκεί για να μου θυμίζουν 
ότι είμαι και εγώ όπως αυτά με πολλές στρώσεις μπογιάς 
που προσπαθώ να τις καθαρίζω όταν ..μπορώ !!!
Απίστευτο πως μια χειρωνακτική δουλειά σε βάζει σε σκέψεις αυτογνωσίας!!
Αλλάζουν το όνομα τους και τώρα είναι το παραβάν !
Φέρνουν το γαλάζιο του καλοκαιριού και το απλώνουν σε ένα χώρο με λευκά έπιπλα !!!

Υ.Γ.  Για τις φωτογραφίες μου έχω να πω , τι να πω χάλια..
Συγνώμη ..






΄΄Και κάθε βράδυ θα κοιτώ ξανά

πίσω απ' τις γρίλιες των ματιών σου τη φωτιά.
Θα περιμένω λίγο φως ξανά,
ξανά να ζήσει πάλι ό,τι δεν είναι πια εδώ...΄΄

Να είστε καλά και να προσέχετε τον εαυτό σας!!!

43 σχόλια:

  1. Νικόλ καλησπέρα.
    Αν σου πω ότι "κυνηγώ" και εγώ πάντα παλιά παντζούρια στα σκουπίδια για τον ίδιο λόγο τι θα πεις ;
    Δεν έχω βρει σε καλή κατάσταση έτσι ώστε να "αναστηθούν".
    Θα σου ζητήσω μια χάρη. Θέλω να τα δω στην τελική τους εικόνα μόλις τα τελειώσεις.
    Θα είναι υπέροχα. Δεν θέλω να το χάσω αυτό.
    Καλή σου επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη !!Εύχομαι κάποια στιγμή να τα βρεις και μάλλον θα πω ότι έχουμε την ίδια ΄΄τρέλλα΄΄. Το χρώμα είναι αυτό , έχουμε καταλήξει και λίγα πράγματα θα προστεθούν . Θα μπουν στο σπίτι της κόρης μου που τα έπιπλα της είναι λευκά και θα κρεμάσει φωτογραφίες των παιδιών της !!Και βέβαια θα τα ξαναδείς !
      Το αρχικό χρώμα ήταν λευκό και από κάτω καφέ !!Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  2. Κάποτε έμενα σε ένα σπίτι με τα παντζούρια
    πάνω κάτω στο ίδιο χρώμα.....αξέχαστα χρόνια!!!
    Καλά να είσαι Νικόλ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για εκείνα τα παλιά όμορφα χρόνια τα ΄΄ζωντάνεψα΄΄ Ελένη μου
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  3. Επειδή η συγκεκριμένη χειρωνακτική εργασία, είναι κάτι που σου αρέσει και δεν το κάνεις κατ' ανάγκη, το μυαλουδάκι σου νιώθει ελεύθερο να ταξιδέψει!
    ***Θέλω κι εγώ παντζούριαααααααα!***
    (Ο Αλκίνοος είναι η πιο μακροχρόνια -μουσική- σχέση μου! Από τα 6 μου, οπότε μετράμε 27 χρόνια!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, πολυτάλαντο κορίτσι μου!
    Καλό μεσημεράκι! ♡ ♡ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου μοναδικό ότι κάνω γίνεται πάντα από καρδιάς και οι σκέψεις μπήκαν και έκαναν βόλτες στις γρίλιες !
      Να είσαι καλά και σε μοσχοφιλώ

      Διαγραφή
  4. Πόσο δίκιο έχεις ,Νικόλ,δουλεύεις και ...το μυαλό πάει αλλού!!Τέλεια τα παντζούρια ,ζηλέψαμε!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι καλά που έκανες και το πήρες!! Πολύ πετυχημένες οι σκέψεις σου και οι συσχετισμοί!

    Καλή συνέχεια σε φιλώ!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου και με γόβες μην το ξεχνάμε !! Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Τα έσωσες και τους έδωσες αγάπη και μια καινούρια ζωή, γι' αυτό μαλλον ξεπηδούν οι σκέψεις και οι συγκρίσεις... Κάπως έτσι είμαστε όλοι, όσο περνούν τα χρόνια το ένα στάδιο διαδεχεται το άλλο, εμφανίζονται και κάποιες φθορές - ανάλογα πως μας μεταχειρίζονται ε; αλλά η αξία κι η ομορφιά δε χάνεται, μη σου πω αυξάνει!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έσωσα μου έδωσαν χαρά και σκέψεις ότι και να είναι Νικούλα μου σημασία έχει ότι η αξία και η ομορφιά του παλιού είναι αξεπέραστη !!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο θησαυρό ανακάλυψες Νικόλ μου και ανυπομονώ να δω πώς θα τα αξιοποιήσεις!
    Θα τα κοιτάς και η φαντασία σου θα τρέχει για το τι γινόταν πίσω απ΄ αυτά αλλά και τι αντίκριζαν "τα μάτια τους"!

    Καλή δουλειά σου εύχομαι!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια καρδιάς σου στέλνω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου προορίζεται για το σπίτι της κόρης μου που έχει decape white έπιπλα και θα βάλει φωτογραφίες των παιδιών !!
      Να είσαι καλά με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Σε φαντάζομαι τη στιγμή που τα ανακάλυψες στον κάδο. Σα να βρήκες θησαυρό θα ένιωσες. Και ναι, με τις γόβες είναι κομματάκι δύσκολο το κουβάλημα. Τα κατάφερες όμως! Και τα έκανες αγνώριστα! Μπράβο ρε Μαράκι, φοβερή δουλειά και έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παλιά αντικείμενα Μαρία μου είναι πολύ βαριά και μασίφ σαν την ιστορία που κουβαλάνε !!
      Ετσι ενα τέτοιο εύρημα με κάνει μια ευτυχισμένη ονειροπόλα !!Καλό σου Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  9. Τι Νικόλ ..τι Μαρία για το ιδιο προσωπο λεμε εεε Νικολ μου; καλα ήταν να μην δεις τα παντζούρια.. απο εκει και περα αλλαξε και η τύχη τους και ονομασία τους χαρη σε σενα αγαπημένη μου φιλεναδα..
    φτιάχνοντας τα και ακουγοντας Ιωαννίδη κοιτα να δεις που θα ονειρευονταν και αυτα μαζί με σενα και το χρώματους μμμμ σαν θαλασσα ειναι Νικόλ μου..να περνας ομορφα με οτι κανεις και ειναι ενα απο τα ωραιότερα συναισθηματα η αυτογνωσία..!!!
    καλο σου ξημερωμα Νικολ μου.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου τα όνειρα είναι δωρεάν και προσπαθώ να ονειρεύομαι συνειδητά με ότι κάνω !!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. Σε καταλαβαίνω, Νικόλ μου. Κι εγώ θα έπαιρνα τα παντζούρια ακόμη κι αν φορούσα γόβες! Ο νέος τους ρόλος, ως παραβάν, αρμόζει απόλυτα με την εποχή! Χα, χα. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να τα αφήνεις!! Είναι δυσεύρετα Μία μου και μάλιστα σε καλή κατάσταση !!
      Να είσαι καλά , σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Όπως, πολύ σωστά, γράφεις στην αρχή: «Πίσω από τις γρίλιες ενός παντζουριού υπάρχουν αμέτρητες ιστορίες» θα προσθέσω κι εγώ πως πίσω από το παλιό και τη φθορά, κάποτε –και για κάποιους– ζυμώθηκε η ζωή τους.
    Μ’ αρέσει κάτι τέτοια να τα φωτογραφίζω γιατί νιώθω πως εκπέμπουν μια μελαγχολική ομορφιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Στράτο μου πίσω από τα παλιά παράθυρα υπάρχει μια άλλη ομορφιά και μελαγχολία!!
      Ευχαριστώ για το πέρασμα σου

      Διαγραφή
  12. αχ!καιρό τώρα περιμένω να πεσουν στα χέρια μου τέτοια πατζούρια γι ανα φτιάξω ενα παραβαν για το μπαλκόνι μας!το εχω ονειρευτει να κρεμονται πανω του γατζακια για μικρα γλαστρακια....
    γι αν αδουμε θα σταθω τυχερη σαν εσενα??
    κουκλι εγινε το δικο σου παραβαν!!!
    καλο ΣΒ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά εύχομαι να τα βρεις και είναι πολύ όμορφα τα γλαστράκια να κρέμονται Λίτσα μου.
      Αλλά εξαφανίζονται και αυτά !!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  13. Πόσο όμορφοοο!! Το χρώμα απίστςυτα ωραίο και θα ταιριάζςι γάντι με τα λευκά έπιπλα!! Η ιδέα με τις φωτογραφίες επίαης εξαιρετική!! Λάφυρο θησαυρός, όχι αστεία!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά θυμάμαι με πόσο κόπο τα κουβάλησα και δεν χωρούσαν στο αυτοκίνητο !!!Τώρα χαίρομαι που τα πήρα γιατί είναι δυσεύρετα!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  14. Με αυτό το χρώμα που τα έβαψες το καλοκαίρι δεν θα σου λείπει...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι αγαπημένη απόχρωση , χειμώνα καλοκαίρι Ελένη μου. Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  15. Απορώ πώς τα σήκωσες μόνη σου!!!
    Και για να σου πω την αλήθεια τελικά δίπλα σε κάδους βρίσκεις υπέροχα πράγματα. Και ντρέπομαι να τα παίρνω...μη γελάς!!!
    Και τα πατζούρια θαυμάσια Θέλω και εγώ τα δω τελικά πώς θα γίνουν. Το χρώμα υπέροχο!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ να μην ντρέπεσαι Αννα μου να παίρνεις αυτό που οι άλλοι πετούν !! Προσεχώς θα δεις εκπ-ληκτικά πράγματα που έχω βρει κατά καιρούς !!
      Τώρα το κουβάλημα τι να σου πω , μάλλον από τη χαρά μου δεν πολυκαταλαβα το βάρος τους!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  16. Αχ είχα βρει κι εγώ πέρσυ δίπλα σε κάδο ένα παντζούρι αλλά ήταν αδύνατον να το πάρω. Ηταν τόσο βαρύ και το άφησα.
    Το ζωντάνεψες Νικολίτσα μου!! Μπράβο σου!! Καλή δημιουργική συνέχεια!! Φιλάκια πολλά! 🍁🍂😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ασήκωτα είναι κοριτσάκι μου αλλά ο πειρασμός ήταν μεγάλος !! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Εγώ έχω πόσο καιρό στο μάτι κάτι παρατημένα παραθυρόφυλλα που βρέχονται και λιάζονται καιρό τώρα.... Ντρέπομαι να στα ζητήσω. Θέλω να τα κάνω παραβάν.
    Πώς και δεν τα έκανες παλαίωση και ντεκουπάζ;
    Νιώθω απόλυτα να ξέρεις τη χαρά σου!
    Πολλά φιλιά Μαρία μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μην ντρέπεσαι Αριστέα μου για να είναι εκεί σημαίνει ότι δεν τα χρειάζονται !! Το χρώμα είναι παραγγελιά της κόρης μου . Επειδή τα έπιπλα της είναι decape white.Τα δικά μου έτσι θα τα κάνω , μου τα υποσχέθηκε ένας φίλος ..
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  18. Με ωραίο τραγούδι συνόδεψες την ανακάλυψη, τη δημιουργία και τις τόσο αληθινές σου σκέψεις!
    Φιλιά πολλά Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αγαπημένο τραγούδι , ευχαριστώ Μαρία !!
      Καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  19. υπεροχα απλα υπεροχααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ομορφιά κι αισιοδοξία με το υπέροχο χρώμα τους δίνουν αγαπημένη μου!
    Μπράβο στην υπομονή και το ταλέντο σου!

    Φιλάκια πολλά και μεγάλη αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου να είσαι καλά , γελαστή και χαρούμενη !!! Αγκαλίτσα και από μένα!!!

      Διαγραφή
  21. Εγώ Νικόλ μου έχω αδυναμία στα ξύλινα αντικείμενα και η ενασχόληση μου με την ξυλογλυπτική με έχει κάνει όταν τα δουλεύω να ταξιδεύω και να ονειρεύομαι. Τα παντζούρια στα χεράκια σου βρήκαν τη γιατρειά, την αγάπη και μία νέα ζωή! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα παντζούρια τα έχω εντάξει κι εγώ στην διακόσμηση του σπιτιού στο σπίτι στο χωριό. Πολλέ στρώσεις λαδομπογιάς κι εγώ τις αφαίρεσα με καμινέτο. Πολύ όμορφο το γαλάζιο σου Νικόλ μου... υπέροχα έγιναν!
    Φιλάκια

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή