27 Μαΐου 2013

Πέτρες και ...ορυκτά!!!



Καλημέρα , τι κάνετε γλυκιά μου παρεούλα?
Καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι μας.
Να σας δείξω το ορυκτό που βρήκα από τα μεταλλεία  του Λαυρίου!
Εκτός από τις πέτρες της θάλασσας , έχω και μιά αγάπη στις πέτρες του βουνού , πόσο  μάλλον όταν προέρχεται από την Λαυρεωτική γη!
Αυτό το πανέμορφο ορυκτό! Εχω φτιάξει πανέμορφα δεντράκια (δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία), ομως έχω και δαχτυλίδι  μοναδικό!
Mα στο βουνό , αυτό παιδί μου με τη βίλα στην κορυφή ( είναι νόμιμη λέτε?), το οποίον βουνό έχει καεί αμέτρητες φορές , άρα εθνικός δρυμός δεν υπάρχει , παρά μόνον θάμνοι!!!
Χόμπυ μου όπως έχω ξαναπεί, είναι να παίρνω τα βουνά για αρωματικά φυτά και σπόρους. Τι βρήκα?Αγριοθύμαρο , ποικιλία του λεμονοθύμαρου , με υπέρονο άρωμα και λουλούδια!!


Οταν πέσουν τα λουλούδια , το συλλέγουμε . Δίνει υπέροχο άρωμα στο ψητό κρέας, στις σάλτσες και στις σαλάτες μας . Αφού συλλέξουμε το θυμάρι , το ψεκάζουμε με νερό και λευκό  ξύδι και το αφήνουμε σε σκιερό μέρος.
Το έκχυμα του θυμαριού είναι  τονωτική λοσιόν του δέρματος.
Ως παγωμένο ρόφημα εξαιρετικό!!
Βρήκα επίσης ένα θάμνο με όμορφα λουλουδάκια και άρωμα έντονο γιασεμιού!

Αυτό το θάμνο που θα σας δείξω , μου είπαν όταν μαραίνεται το χρησιμοποιούσαν παλιότερα σαν φυτίλι των καντηλιών!!!
Ενα εκκλησάκι !!!!

Ο Ναός του Ποσειδώνα!!!

Η θάλασσα από το βουνό και από κοντά που κάναμε το πρώτο μας μπάνιο!!





Για να μη νομίσετε ότι παίρνω μόνο τα βουνά!!!
Και η Πανσέληνος......
Στου απόλυτου σκοταδιού τη σιγαλιά , ενα δυνατό ολοστρόγγυλο φως επάνω μας!!
Πριν σας αφήσω σας χαρίζω τα όμορφα ροζουλί άνθη του κάκτου μου .
Ο κάκτος τσιμπάει δυνατά , πως βγάζει τόσο ωραία λουλούδια!!!!!!!!!!
Σας φιλώ με αγάπη!!!!
Καλή εβδομάδα!!!

71 σχόλια:

  1. Ωραίο δαχτυλίδι έγινε η πέτρα που βρήκες ! Καλό απόγευμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλό μου , μου άρεσε τρομερά ο καμβάς σου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Το δαχτυλίδι υπέροχο!!!!!!Τον θάμνο που παίρναν τα φιτίλια τον ξέρουμε ,μάλιστα στα χωριά μας θυμόμαστε να τα χρησιμοποιούν.Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΄Οταν τα ενδιαφέροντα είναι ίδια, γιατί κι εγώ ψάχνω για πέτρες
    στα βουνά, πέρα αποτις θάλασσες, με κάνεις να ζηλεύω με την πέτρα
    απ το Λαύριο.. είναι απίθανη και Μπράβο που την έκανες δαχτυλίδι!!
    Το φυτό για τα λουμινάκια (έτσι το έλεγε η γιαγιά μου)το γνωρίζω
    κι εγώ για την χρήση φιτιλιού κι έχω κι εγώ στον κήπο μου
    Μ άρεσε πολύ η ανάρτησή σου, τη βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ράνια μου χαίρομαι που σου αρέσουν και σένα αυτές οι πέτρες του βουνού , βρίσκεις απίθανα πράγματα .
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Το δαχτυλίδι είναι όμορφο!
    Οι φωτογραφίες είναι εκπληκτική!
    Καλή εβδομάδα.
    Φιλιά όμορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια ανάρτηση εναρμονισμένη απόλυτα με το περιβάλλον!!!!Μια ανάρτηση γεμάτη όμορφες φωτογραφίες , όμορφα ευρήματα !
    Οσο για το δαχτυλίδι, απλά είναι τέλειο!!!!
    Να'σαι καλά, Νικόλ και καλή εβδομάδα να'χεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου μόνο που αυτό το βουνό κάποτε ήταν καταπράσινο
      Καλή εβδομάδα
      Φι΄λάκια

      Διαγραφή
  6. ωραια η βολτα σου, ενδιαφερουσα!να μην πω για το δαχτυλιδι-τρελα!
    το λουλουδι του κακτου εχει και απιστευτο αρωμα!!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτοί οι κάκτοι με γεμίζουν απίστευτη χαρά , όταν βλέπω τα άνθη τους.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Κι εγω θαυμάζω αυτή τη γη που όσο κι αν την κακοποιούμε γεννάει τέτοιες ομορφιές,απο φυτά έως πέτρες. Αγαπώ κι ολα τα μυριστικά και την κάπαρη με αυτά τα μοναδικά άνθη με το λεπτό άρωμα (γιασεμιού, λες εσύ)αλλά και του κάκτου είναι αξιοζήλευτα πράγματι επειδή προέρχονται απο ένα φυτό τόσο απροσπέλαστο απο τ αγκάθια!
    Νάσαι καλά να περπατάς και ν ανακαλύπτεις και να συνθέτεις δικές σου ομορφιές,όπως αυτό το ξεχωριστό δαχτυλίδι.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρές και λύπες , πίκρες , έρωτες τα μοιράστηκα με τα φυτά και τις πέτρες των βουνών. Κρύβουν καλά τα μυστικά, το αεράκι τα παίρνει και τα ταξιδεύει και στην θέση τους μένει το άρωμα της γης και των δέντρων .
      Αυτό το βουνό πόσες φορές το έκαψαν !!!Πόσες φορές περπάτησα κλαίγοντας στ ΄αποκαίδια του .
      Καλή εβδομάδα Χαρά μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!Και το δαχτυλίδι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί όμορφο δαχτυλίδι και τί όμορφη βολτούλα!!!
    (Νομίζω πως στην 5η φωτογραφία είναι λουλούδι καπαριάς?)
    Φιλάκια!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννα μου , δεν ήμουν σίγουρη γι αυτό δεν το έγραψα.
      Πολλά φιλιά
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  10. Πολύ την ευχαριστήθηκα τη βόλτα...
    Το δαχτυλίδι με το ορυκτό είναι εντυπωσιακό και όμορφο!
    καλή εβδομάδα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω χαίρομαι τις δικές σας Μαρία μου , όπου και αν πατήσεις είναι όμορφα .
      Φιλάκια , καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη ανάρτηση!Το δαχτυλίδι "απιστευτικό" και αριστοκρατικότατο!
    Σας θαυμάζω όλες όσες ξέρετε από θάμνους,χρήσεις,ονομασίες...!Εγώ το βούρλο κατι λουλούδια και κάτι δέντρα μόνο είμαι σε θέση να αναγνωρίζω....Τι ντροπή!!!!!
    Τα μέρη που περπάτησες γνώριμα,μα μου ξυπνούν αναμνήσεις που πονάνε...
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα με το φως και τη χαρά των φώτο που μοιράστηκες μαζί μας!Φιλιά κτμτρ,ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντυπωσιακό μου ΄΄βούρλο΄΄ , εσύ έχεις τη χάρη και την άνεση να βουτάς το χέρι σου στην ψυχή μου να αφήνεις ότι κουβαλάς και είναι μαγικό!!
      Στα μέρη που πονάνε , εκει τα βήματα πατάω , και τότε λυτρώνομαι , μια από τα ίδια....
      Φιλιά στα μάγουλα ,
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Νικόλ μου!!Με μάγεψε το δαχτυλίδι με το ορυκτό και φυσικά οι φωτο σου απίθανες!!πολλα φιλάκια,πέρνα κι απο μένα σου έχω καινούριο ποίημα στο μπλογκοσπιτάκι μου!φιλάκια και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kate , αλήθεια εκεί υπάρχουν λόγω των μεταλλείων του Λαυρίου , υπάρχει και σε απόχρωση πράσινου αλλά που θα πάει θα την βρώ.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Πέθανα στο γέλιο απόψε!!δεν ήταν για το λαθρεπιβάτη το κάλεσμα...ετοιμάστηκα για κάτι νέο-έκπληξη-και το κατέβασα όταν είδα ότι μου λείπει κάτι ακόμα!!μάλλον την Τετάρτη θα το ανεβάσω Νικόλ μου,για να ειναι πιο ολοκληρωμένη η ανάρτηση!!σε έκανα μιά βόλτα παραπάνω σήμερα!!θα στο ξεπληρώσω πάντως as soon as possible!!φιλάκια για την ωρα!!

      Διαγραφή
    3. Και εγώ ξαναχάρηκα τον λαθρεπιβάτη σου!!!!!!!!!!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο και εντυπωσιακό το δαχτυλίδι σου Νικόλ! Θυμάρι μαζεύω κι εγώ κάθε χρόνο για τσάι,μου αρέσει πολύ. Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο ευλογημένη είσαι να ζεις βουνό και θάλασσα;
    Και να βρίσκεις μέχρι κι ορυκτά;;;;;
    Υπέροχο το δαχτυλίδι!
    Φιλάκια Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αδελφή μου μένει εκεί Αριστέα μου , αλλά πηγαίνω συχνά ,εγώ εδώ Αθήνα κλαψ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. πολύ όμορφα όλα..και οι πετρες και το δακτυλιδι και και τα φυτα..ο ναος του ποσειδωνα τι ομορφο να βλεπεις την αρχαια ελλαδα ολοζοντωνανη μπροστα σου...και γω τα ειδα στην αθηνα οταν πηγαμε εκδρομη με το σχολειο.. αγαπημενη μου θαλασσα...ομορφη πανσεληνος..ρομανιτκα...δεν ηξερα οτι εχεις ολες αυτες τις αγαπες.. ομορφα τα λουλουδια του κακτου ευχαριστουμε για την αφιερωση δεην ηξερα οτι βγαζει τοσο ομορφα λουλουδια
    σε περιμενω στο σπιτακι μου για μια ευχουλα αν θελεις
    φιλουθκια καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι μου και εγώ λατρεύω τις φωτογραφίες από μέρη που δεν γνωρίζω και έχεις δίκιο περπατάω στα βουνά και μου αρέσει πολύ .
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Τέλειο το δαχτυλίδι! Ναι έχουν δίκιο για το θάμνο...θυμάμαι την γιαγιά μου που άναβε το καντήλι με τέτοια φυτίλια που μάζευε μόνη της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλοι το ξέρουμε το φυτό , το όνομά του δεν γνωρίζουμε.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Το φυτό με το άρωμα γιασεμιού που λες είναι η κάππαρη. Το καλοκαίρι όταν θα φτιάξει τα μπαλάκια (καρπός) κόψτα και κάντα τουρσί. Είναι τέλειο ορεκτικό... Με τη φωτογραφία με το θαμνάκι που κάνουμε φυτιλάκια μου θήμυσες τη γιαγιά μου. Τα μάζευε και αυτή. Το δακτυλίδι σου με το ορυκτό υπέροχο!!! Στο πρώτο έτος στη σχολή κάναμε Γεολογία και τότε ήξερα να αναγνωρίζω πολλά πετρώματα. Τώρα δεν θυμάμε παρά μερικά λίγα, τα πιο χαρακτηριστικά. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να αναγνωρίσω το ορυκτό σου.
    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Χριστίνα μου , στο δικό μου χωριό δεν έχει κάπαρη , αργότερα θα πάω να μαζέψω με την αδελφή μου .
      Οσο για τα ορυκτά από τα Μεταλλεία του Λαυρίου έχουν διάφορα ονόματα όπως λαυρεωνίτης , καμαρεζοίτης , ανάλογα με την ονομασία της περιοχής.
      Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Νικόλ μου!!Μένης Λαύριο?Είσαι γειτονοπούλα μας δλδ?
    Ωραίες φωτογραφίες μέ όμορφα μέρη γνώριμα!!Τό δαχτυλίδι σου,μοναδικό!!Τό λάτρεψα!!Τί όμορφα φυτά!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Δήμητρά μου , η αδελφή μου μένει Σούνιο και στο μπογκ σου είχα δει υπέροχες φωτο από το ναο και το Λαύριο!
      Ερχομαι συχνά
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Γεια σου Νικόλ !!!! Πολύ όμορφο το δαχτυλίδι. Έχω και εγώ ένα ίδιο κομμάτι πέτρας από το χωρίο του πεθερού μου τα Κομνινά της Ξάνθης.Χωριό σε βουνό και αυτό το βρήκα μέσα στην αυλή του σπιτιού. Μου αρέσει πολύ και την έχω στολισμένη. Η ιδέα για δαχτυλίδι φανταστική αλλά δεν ξέρω να κάνω!!!!!!!!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα πετρώματα είναι πολύ όμορφα , όπου τα βρω και εγώ δεν τα αφήνω , εμένα είναι από τα μεταλλεία του Λαυρίου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφο το δαχτυλίδι σου, Νικόλ μου! Και το ορυκτό! Έχω την ίδια μανία με εσένα, όπου κι αν πάω κάτι θα βρω να συλλέξω. Κι επειδή με έχουν μάθει όλοι, αν πάμε εκδρομές πάντα παίρνουν μαζί τους σακούλες για χάρη μου, μην τυχόν και... ξεμείνω, χαχα!!
    Οι φωτογραφίες πολύ όμορφες. Το θάμνο από όπου παίρνουμε τα φιτιλάκια τον ήξερα, μάζευα κι εγώ πιο μικρή για τη μαμά μου. Τώρα δε βρίσκω συχνά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δεν είμαι μόνη μου και μένα οι φίλοι μου το ίδιο κάνουν και πολλές φορές μου φέρνουν διάφορα , πέτρες κελύφη από μεγάλα σαλιγκάρια ...Τι να σου λέω ...χαμός.
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου
      Φιλάκια συλλεκτικά!!!

      Διαγραφή
  21. Ε τωρα γιατι το κανεις αυτο μπορω να μη ζηλεψω το δαχτυλιδι αυτο!!!!Ειναι υπεροχο μπραβο σου κοριτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου , είδες τα πιο απλά τα βρίσκουμε στη φύση , ευχαριστώ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Τι υπέροχο δακτυλίδι είναι αυτό!!!! τι θέλεις να πεις με πέτρα που βρήκες στο βουνό είναι φτιαγμένο... ή την έχεις επεξεργαστεί!!!!! Μου αρέσει που ξέρεις από θάμνους και αρωματικά φυτά... εμένα και στην γλάστρα να μου τα δώσεις πάλι θα τα μπερδέψω!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Βίκυ μου η πέτρα που βρήκα ήταν μεγάλη , επειδή είναι ορυκτό την έσπασα σιγά-σιγά ώστε να την διαμορφώσω , μετά την λίμαρα με γυαλόχαρτο , πέρασα γυαλιστικό νυχιών και αυτό είναι!!
      Εσύ Βίκυ μου δεν ξέρεις από θάμνους , αλλά έχεις πολλά άλλα καλλιτεχνικά χαρίσματα , όπως τον Ιησού με μολύβι που μου άρεσε πολύ και τις υπέροχες φωτογραφίες ,με τις σχετικές επεξηγήσεις.
      Σε φιλώ με αγάπη!!

      Διαγραφή
  23. Το δαχτυλίδι σου υπέροχο!!!Μου άρεσαν πολύ και οι φωτογραφίες σου!!!Ευχαριστούμε για την όμορφη βόλτα!!!Το βρίσκω τέλειο που ξέρεις απο αρωματικά φυτά και τα μαζεύεις!!!Εγω πάλι δεν έχω ιδέα απο αυτά!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σπυριδούλα μου , είναι το χόμπυ μου να παίρνω τα βουνά και βρίσκω πραγματικούς θησαυρούς.
      Να είσαι καλά και να δημιουργείς πανέμορφα κοσμήματα
      Φιλιά με αγάπη

      Διαγραφή
  24. Νάμαι και εγώ στο κονάκι σου!
    Όπως βλέπω ο Μεγαλοδύναμος σου έδωσε απλόχερα πολλές δεξιότητες.
    Αλλά έτσι είναι ο Μεγαλοδύναμος, σε κάποιους χάρισε δεξιότητες και σε κάποιους δεν φρόντισε να δώσει την ικανοποίηση(έστω)να ξεχωρίζουν την ρίγανη από το.....θυμάρι!
    Το δαχτυλίδι σου είναι πραγματικά φανταστικό.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες , τι να κάνω η γυναίκα παίρνω τα βουνά να ξελαμπικάρει το μυαλό.
      Ευχαριστώ
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Νικόλ!Πολύ όμορφες φωτογραφίες.Αν μέναμε κοντά θα παίρναμε τα βουνά μαζί.Έχω και εγώ αγάπη για τα βότανα και ειδικά τελευταία το ψάχνω πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα νησιώτικα βουνά έχουν άλλα αρώματα .
      Μακάρι , έχω μια φίλη που πηγαίνουμε παρέα . Το καλοκαίρι θα πάμε στον Ταύγετο , εκει να δεις τι έχει
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  26. Νικόλ μου σέυχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου και τά γλυκά σου σχόλια..χάρηκα που σου άρεσε η πέτρινη πόλη μου.η πόλη που κανείς δεν σεβάστηκε τόσα χρόνια...θα τα λέμε συχνά κοριτσάκι μου!!φιλάκια πάρα πάρα πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πολύ ο γραπτός λόγος είτε πεζογραφία η ποίηση και εσύ το έχεις .
      Θα τα λέμε
      Φιλάκια ποιητικά

      Διαγραφή
  27. º° ✿⊱°º•.
    Que belo post.
    Amei o anel e as fotografias, principalmente a do mar.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil

    ¸.•°❤❤⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα! Πολύ όμορφο το δαχτυλίδι σου και συγχαρητήρια για το blog σου! Γραφτήκαμε και σε περιμένουμε και στο δικό μας καθώς και στη σελίδα μας στο facebook!
    Φιλιά πολλά από τις chicates!
    chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθατε , έρχομαι να σας γνωρίσω
      Φιλιά καλωσορήσματος

      Διαγραφή
  29. ΥΠΡΟΧΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΣΟΥ ΝΙΚΟΛ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑ ΒΟΥΝΑ!!!!
    ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ!!!!
    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ευχαριστώ πολύ αλλά σε πόλη μεγάλη ζω , είχα την ευτυχία να γεννηθώ σε χωριό και από τους γονείς μου έμαθα πολλά.
      Εσεις βέβαια κάνετε υπέροχες δημιουργίες , με κάθε υλικό.
      Φιλάκια καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφο το δαχτυλίδι και όλη η ανάρτησή σου,
    λατρεύω αυτή την περιοχή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφία , επίσης και σε μένα είναι πολυ αγαπημένη περιοχή
      Καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  31. Γειά σου Νικόλ, ωραία ανάρτηση, κόλλησα γιτί θα ασχοληθούμε με καλλιέργεια αρωματικών, ναι θα γίνουμε αγρότες και θα ήθελα πολύ να ξεχωρίζω τα αρωματικά στη φύση αλλά που? Ολο μαλωνουμε με τον άντρα μου όχι αυτο δεν είναι ρίγανη είναι θυμάρι, όχι είναι λεμονοθύμαρο και άλλα τέτοια , πού θα πάει θα μάθουμε, δεν ήξερα ότι γίνεται και τσάι θα το δοκιμάσω. Και οι πέτρς μου αρέσουν κι εμένα όπου πάω μαζεύω και μετά τις έχω σε ένα μπώλ να μου θυμίζουν τα μέρη που πήγα αλλά δαχτυλίδι όμορφο σαν το δικό σου δεν έφτιαξα ποτέ, καλή ιδέα , εγώ στο μπλόγκ μου κυρίως πλέκω αυτό το καιρό έτσι μου βγαίνει αλλά γενικά μου αρέσουν πολλα πράγματα που εχουν να κάνουν με τα χέρια, πολλά φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου χαίρομαι που πρόκειται να ασχοληθείτε με αρωματικά φυτά .Πρέπει οπωσδήποτε να μάθεις τι υπάρχει στην περιοχή σου και πως να τα ξεχωρίζεις . Η Ελληνική φύση διαθέτει μεγάλη ποικιλία φυτών , ακόμα ανακαλύπτω πολλά νέα αρωματικά , αυτά είναι από την ευρύτερη περιοχή του Σουνίου , στο χωριό μου κάπου στη Μεσσηνία υπάρχουν άλλα φυτά αρωματικά και θεραπευτικά .
      Το πλέξιμο μου αρέσει και μένα , καλή συνέχεια
      Καλό Σ/Κ φιλάκια

      Διαγραφή
  32. πολύ ωραίο το δαχτυλιδι σου. οι φωτογραφίες πολύ ωραίες και οι πληροφορίες χρήσιμες Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για την επίσκεψη σου
      Φιλάκια Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  33. Abiti in una terra splendida, meravigliosa, che amo tantissimo e spero di visitare un giorno!
    Baci
    Giovanna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Muchas gracias Giovanna , yo tambien amo ty maravilloso paiw , tehgo 3 viajes en Roma, Frorendia
      Buen mes Junio
      Besos desde Atenas

      Διαγραφή
  34. Τι όμορφο και ιδιαίτερο το δαχτυλίδι σου με το πέτρωμα!!! Οι φωτογραφίες από τις βόλτες σου είναι τέλειες!!! (Οπως άλλωστε και οι βόλτες!)
    Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον που ασχολείσαι με αρωματικά φυτά, κι εγώ τρελαίνομαι!!! ΄
    Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά είμαστε πολλές που αγαπάμε τα φυτά από την φύση και χαίρομαι .
      Να είσαι καλά με όσα όμορφα δημιουργείς
      Καλό μήνα
      φιλάκια

      Διαγραφή
  35. Καλο μηνα να εχεις με υπεροχες δημιουργιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή