17 Απριλίου 2019

Της Αγάπης και της Ελπίδας !!


Επέστρεψα πάλι εδώ να σας πω τα νέα μου !!
Πρωτίστως ζητώ συγνώμη που ο χρόνος μου πραγματικά δεν μου έφτανε να σας επισκέπτομαι, να διαβάζω και να απαντώ στα σχόλια σας!
Μέρες με γλυκιά κούραση , απίστευτο τρέξιμο , συντονισμός διαφόρων καταστάσεων !!
Στον απόηχο των παζαριών της ΄΄Πνοή Αγάπης΄΄ και του  xeblogaρίσματος 
μοιράζομαι μαζί σας τις δημιουργίες που έφτιαξε η ομάδα μας καθώς και όλα εκείνα τα δώρα που λάβαμε από φίλους προσωπικούς αλλά και bloggers.
Εμείς που επιλέξαμε να στηρίξουμε οργανισμούς ( κάποιοι ανώνυμοι άνθρωποι βέβαια διαφωνούν για τις κοινοποιήσεις των πράξεων μου )
πραγματικά δεν έχουμε καμιά ανάγκη προβολής αντιθέτως έχουμε το χρέος να ενημερώνουμε για τις ανάγκες των συνανθρώπων μας !!
Εκείνοι οι άνθρωποι που δίνουν το παρόν τους σε κάθε μας εκδήλωση , εκείνοι είναι που πραγματικά χτίζουν το καλό αποτέλεσμα !!

΄΄Πνοή Αγάπης΄΄
Στηρίζουμε τους δύο ξενώνες που φιλοξενούνται καρκινοπαθείς από τη Νησιωτική και Ηπειρωτική Ελλάδα και είναι οι μοναδικοί ξενώνες για ενήλικες που υπάρχουν στην Αθήνα !!
Η επαφή με τους ασθενείς είναι μοναδικά υπέροχη γιατί παίρνουμε τα καλύτερα μαθήματα υπομονής!















xeblogάρισμα


Για 12η χρονιά στηρίζουμε τις μωρομάνες και άπορες γυναίκες των φυλακών Ελαιώνα Θήβας !
Οι άνθρωποι εδώ είναι γνωστοί μας αφού έρχονται κάθε φορά , νιώθουν οικεία μαζί μας και μπορεί η έννοια της φυλακής γιά κάποιους να αποτελεί ταμπού ,όχι όμως για εκείνους που αφήνουν τα λίγα χρήματά τους  στα χέρια μας !!




















Τα χελιδόνια μου ήρθαν και φέτος!!Και άρχισαν να ανακαινίζουν το σπίτι τους!!
Τιτιβίζοντας από το πρωί, χαμόγελα αφήνουν στο πέρασμα τους !!!


Εντάξει εμείς στην καρδιά έχουμε την Ανοιξη όσο και αν ο καιρός μας αντιστέκεται !!


Αυτό  το Πάσχα αποφασίσαμε να περάσουμε στο χωριό !!
Η συγκίνηση και η αναμονή μεγάλη αφού έχουν περάσει πολλά χρόνια που δεν μπορούσαμε να πάμε !!Είμαι σίγουρη ότι ανάμεσα στους αρωματισμούς των λουλουδιών θα περάσουμε πολύ όμορφα!!
Φίλοι μου αφήνω εδώ τις ευχές μου για όλους σας !!
Να έχετε καλό Πάσχα όπου και όπως επιθυμείτε !
Με περισυλλογή και κατάνυξη να υποδεχθούμε την Εβδομάδα των Παθών !!

21 σχόλια:

  1. Και του χρόνου να είσαι καλά να προσφέρεις και να δημιουργείς. Ωραίες πράξεις αγάπης.
    Καλά να περάσετε στο χωριό. Καλό Πάσχα Νικόλ μου ήρεμο και χαρούμενο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πασχα Αννα μου από το χωριό μου με απιστευτη γαλήνη

      Διαγραφή
  2. Καλό Πάσχα και πάντα δυνατή να προσφέρεις!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα μεγάλο μπράβο, Νικόλ μου. Καλώς ήρθαν τα χελιδόνια. Καλό Πάσχα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η απόδραση στο χωριό είναι μια καλή ευκαιρία για ξεκούραση.
    Το άγιο φως της Ανάστασης να φωτίζει τη ζωή σας και να σας χαρίζει υγεία, χαρά και δύναμη.
    Εύχομαι ήρεμες, όμορφες και χαρούμενες τις μέρες του Πάσχα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νικόλ μου ακούραση και χαμογελαστή πάντα , να δίνεις το καλό παράδειγμα με τον δυναμισμό, την δημιουργικότητα και την εθελοντική σου προσφορά !!! Το Πάσχα στο χωριό είναι μαγευτικό....εύχομαι αυτή τη μαγεία και κατάνυξη να απολαύσεις μαζί με τους αγαπημένους σου και να φορτίσεις μπαταρίες γιά όλες τις δράσεις αγάπης που σε περιμένουν !!! Καλή Ανάσταση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ψυχουλα μου ο,τι κανετε να χει επιτυχια ευχομαι κ σιγουρα θα χει γιατι εχει πολλη αγαπη η προσφορα σας..... φυσικα η ΑΝΟΙΞΗ ειναι εδω κι ας κρυβεται κ πισω απο συννεφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Νικόλ μου. Καλά κάνεις και μας τα λες, φιατι υπενθυμίζει σε ολους μας οτι η το να βοηθάς το συνάνθρωπο είναι σημαντικό και να παίρνουμε από το παράδειγμα σου. Καλο Πάσχα, φιλη μου! Να εισαι καλα και να περάσεις τέλεια με τους αγαπημένους σου ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια όλα υπέροχα, λυπάμαι που φέτος το Πάσχα δεν σου έστειλα όμως δεν με άφησαν τα εδώ της Θεσσαλονίκης μπαζάρ, δεν πρόλαβα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Νικόλ... να είσαι πάντα καλά να προσφέρεις την αγάπη σου !!!!
    Καλά να περάσεις, καλή Ανάσταση και χρόνια πολλά σε όλη την οικογένεια !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένας πραγματικός θησαυρός προσφοράς και δημιουργίας που σε τιμά σαν άνθρωπο Νικόλ.
    Εύχομαι πάντα να είσαι παρούσα και αγωνίστρια ζωής.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ..Νικολ μου η Ανοιξη και η αγαπη πρωτα ερχονται στις καρδιες οπως η δικη σου που παντα ειναι παρουσα σε ότι μπορει να ανακουφισει τις δυσκολίες στον ανθρωπο..
    Μπράβο σε σενα, σε όλους τους ανωνυμους και επώνυμους ανθρώπους που προσφέρουν απο την αγαπη τους για τον συνανθρωπο τους.
    Θα περασετε ομορφα στο χωριο σιγουρα εκει νιωθεις φιλεναδα πιο κατανυκτικα την ακολουθία της Μεγαλης εβδομαδας..εισαι τόσο τυχερη που εχεις χωριο!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Την αγαπη μου παντα σε ολους σας.. και σε σενα ξεχωρα Νικολ μου..καλή Μαεγαλη εβδομαδα και καλή Ανασταση να περασετε κοριτσι μου με την οικογενεια σου θα τα πουμε... φιλακιααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άξιος ο μισθός σας, λένε στο χωριό μου, κι εννοούν ο Θεός να ανταποδίδει αυτό που καταφέρνετε χρόνια τώρα!
    Αγαπημένη μου nikol, καλή ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλους!!!
    Να είστε καλά!
    Και του χρόνου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είχα αφήσει ένα σχόλιο, θαυμασμού, χαράς και συγκίνησης για την προσφορά σου/σας και τώρα που επέστεψα να σε διαβάσω, δεν το βρήκα, μάλλον δεν πάτησα δημοσίευση!
    Επαναλαμβάνω λοιπόν τα μπράβο μου και εύχομαι καλή ξεκούραση και καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένεια σου!
    Πολλά και τα γλυκά ΑΦιλάκια Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο σ' όλους σας Μαρία μου! Να είστε καλά και να οργανώνετε τέτοιες όμορφες δράσεις. Και του χρόνου με υγεία εύχομαι.
    Καλή ξεκούραση στο χωριό, με ανοιξιάτικη διάθεση και αναστάσιμες ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητηρια!!!!!Ετσι ειναι οι αληθινοι ανθρωποι της καρδιας!!!
    Πέρασα ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστός Ανέστη και καλό μήνα κ.Νικόλ μου
    πολλά όμορφα όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη Νικόλ μου! Συγχαρητήρια για τις όμορφες δημιουργίες που ετοιμάσατε και για τις δράσεις σας! Να περνάς όμορφα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάντα σε θαύμαζα για τα έργα σου, τις δράσεις και την προσφορά σου, αγαπημένη μας Νικόλ! Είμαι σίγουρη πως θα πέρασες υπέροχα στο χωριό μαζί με τους αγαπημένους σου!
    Χριστός Ανέστη! Να είσαι πάντα καλά! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραίες δημιουργίες συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ποσο ομορφες κινησεις, καλη μου Νικολ.....
    Στελνω μερικα πεταχτα καλοκαιρινα φιλακια μου....
    *Μικρο Βαιλι που του λειπετε πολυ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή