23 Δεκεμβρίου 2016

Love actually!!!!!!!Feliz Navidad!!!!



Τα Χριστούγεννα μοιάζουν με μαγική κουβέρτα που τυλίγεται γύρω μας σαν άρωμα
που αναδύει το αίσθημα της νοσταλγίας!!
Απροσδόκητα επιστρέφουμε στην παιδική μας αθωότητα που έφυγε ανεπιστρεπτί!!
Ενα συνοθύλευμα αναμνήσεων αλλά και νοσταλγίας για τους
ανθρώπους μας που δεν είναι πια μαζί μας!!
Και κείνο το κενό
Το γνωστό κενό για κάποιους συνανθρώπους μας !!





Βέβαια δεν πείνασα , δεν πόνεσα και δεν κρύωσα !!

Άρα πως μπορώ να καταλάβω τα συναισθήματα εκείνων που
πεινούν και το μυαλό παγώνει στην αναζήτηση της στοιχειώδους τροφής:::

Δεν πόνεσα πολύ ,άρα πως να καταλάβω τον πόνο των αρρώστων
που ο θάνατος έχει εγκατασταθεί στην ψυχή τους;;
Πως να καταλάβω τον πόλεμο , το αίμα που χύνεται άφθονο για ιδεολογικές δήθεν ιδέες !!

Πως να καταλάβω το κρύο του κορμιού που σφιχτά αγκαλιάζει την ψυχή
όταν κάτω από το  ζεστό μου ( ενοχικό) πάπλωμα απολαμβάνω τη νύχτα μου !!

Όμως αγάπησα , αγαπάω και με αγαπούν χωρίς όρους και ζύγισμα !!

Καλά Χριστούγεννα σε όλον τον κόσμο
με το πνεύμα των Χριστουγέννων στην ψυχή και λιγότερο στο στομάχι !!

΄΄Οποιος δεν νιώθει τo πνεύμα των Χριστουγέννων στην καρδιά του, δεν θα το αισθανθεί ποτέ κάτω από ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο΄΄
Roy Lemon Smith, 1887-1963

52 σχόλια:

  1. Πως να καταλάβω το κρύο του κορμιού που σφιχτά αγκαλιάζει την ψυχή
    όταν κάτω από το ζεστό μου ( ενοχικό) πάπλωμα απολαμβάνω τη νύχτα μου !! Να ήξερες πόσες και πόσες φορές το έχω νιώσει αυτό! Με γέμισες με δάκρυα βρε Νικόλ μου! Πόσο ανθρώπινη η ανάρτηση αυτή;Πόσο αληθινή για Χριστουγεννιάτικη; Καλές γιορτές γλυκιά μου, καλά Χριστούγεννα!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου χρόνια πολλά να περάσετε όμορφα και δημιουργικά με τα αγοράκια σας! Και πάντα στην ψυχή μας να υπάρχει η ανθρωπιά !!
      Μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά ευαίσθητη ψυχή μου

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Ελένη μου , να είσαι καλά !!
      Μια μεγάλη αγκαλιά καρδιά μου

      Διαγραφή
  3. Όσο γεμίζει η τσέπη & το στομάχι, τόσο αδειάζει η ψυχή Μαρία μου. Συγκοινωνούντα δοχεία ένα πράμα.
    Πολύ ουσιώδεις οι σκέψεις και οι ευχές σου, μακάρι ο καθένας μας να κρατήσει μέσα του έστω και μία απ' αυτές.
    Να χαίρεσαι τους ανθρώπους σου Μαρία μου, κι εκείνοι να σ' αγαπούν και να σε προσέχουν ως κόρη οφθαλμού. Είσαι σπάνιος άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου αυτές οι μέρεςόσο χαρούμενες και αν είναι πάντα το αγκάθι για κείνους που υποφέρουν ματώνει λίγο την καρδιά μας !!
      Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου !!! Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Μακάρι να σου έμοιαζαν πολλοί, κορίτσι μου...
    Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι, Νικόλ μου!
    Υγεία και αγάπη, μάτια μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές αγαπημένο μου πλάσμα να είσαι καλά με ότι κάνεις αυτές τις μέρες!!
      Την αγάπη μου και μύρια φιλιά

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτό το κενό όταν φεύγει αγαπημένος.. είναι τόσο δυσαναπλήρωτο Νικόλ μου.. Και τσιγκλάει πολύ στις ευτυχισμένες στιγμές που δεν μπορούμε να μοιραστούμε.. Ομως θα υπάρχει πάντα η ζεστασιά της ανάμνησης στην καρδιά και στην ψυχή κι είναι μεγάλη παρηγοριά!!
    Καλά Χριστούγεννα να χεις Νικολίτσα μου δίπλα σε φίλους, συγγενείς και ανθρώπους που μοιράζεσαι αγάπη!! Καλές γιορτές με υγεία και μπόλικα χαμόγελα!! Φιλάκια γιορτινά καλή μου!! ♥


    *./ * \ .*
    .*♫*.
    , • ‘*♥* ‘ • ,
    ‘*• ♫♫♫•*’
    ‘ *, • ‘ ♫ ‘ • ,* ‘
    ‘ * • ♫ *♥* ♫• * ‘
    * , MerryXmas’ • , *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα μέσα στη ζωή είναι κοριτσάκι μου αλλά να αυτές τις μέρες οι απουσίες μετρούν παραπάνω !!!Σου εύχομαι να περάσεις ξένοιαστα και πολύ όμορφα αυτές τις μέρες !!
      Πολλές ζεστές αγκαλιές και αγ'απη μεγάλη !!!

      Διαγραφή
  6. Νικόλ μου σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλές γιορτές με πολύ αγάπη και υγεία , Καλά Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ματίνα μου με γαλήνη και αγάπη στην ψυχή μας να περάσουμε καλά με τους αγαπημένους μας !! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  7. Μακάρι το Πνεύμα των Χριστουγέννων να εδραιωθεί στην καρδιά μας και να κάνουμε πράξη κάθε μέρα όλα αυτά που απορρέουν από αυτό.
    Καλά Χριστούγεννα Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Ελένη μου θα πω και εγώ !!
      Καλές γιορτές να περάσεις με τους αγαπημένους σου ανθρώπους !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα με Αγάπη στις καρδιές μας, γιατί όταν αυτή φωλιάσει μέσα μας και κατανοούμε και συμπονούμε τους λιγότερο τυχερούς...
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Νικόλ μου, με μια ζεστή και γιορτινή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να κάνουμε λίγο χώρο για περισσότερη αγάπη και νοιάξιμο Στεφανία μου !!
      Χρόνια πολλά , όμορφα και αγαπησιάρικα!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  9. Προσυπογράφω τις σκέψεις σου. Να σαι καλά και πάντα ευαίσθητη γεμάτη αγάπη για όλους.
    Καλά Χριστούγεννα Νικόλ μου Πολλή αγάπη στη ζωή σου και υγεία πάνω από όλα
    Να περάσεις καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου !!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. Τα λόγια σου κι η ψυχή σου κρύβουν τόση αγάπη και τόση ανθρωπιά που δεν έχω να προσθέσω τίποτα. Εχεις δίκιο. Και το χειρότερο είναι ότι αυξανουν η δυστυχία, η φτώχεια, ο πάλοεμος και λιγοστεύει η ελπίδα στον "πολιτισμένο" κόσμο μας...
    Χρόνια πολλά σου εύχομαι, να είσαι πάντα γερή και να προσφέρεις απλόχερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Νίκη μου αφού τα βλέπουμε γύρω μας πόσο γρήγορα αυξάνονται τα άσχημα !! Που θα πάει ;; Νοιάζεται κανένας !
      Χρόνια πολλά ,να περάσετε όμορφα στην παγωμένη Βθτίνα αλλά η καρδιά όλων των μελών της οικογένεια σου έχει τόση ζεστασιά !!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  11. Γλυκιά μου Νικόλ να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό ο Νέος Χρόνος Αριάδνη μου με αγάπη και πολλές νέες ιδέεες !! Την αγάπη μου και μια ολόθερμη αγκαλιά!!

      Διαγραφή
  12. τι ωραίο που είναι αυτο..μπραβο!!!! Feliz Navidad!!!! Με υγεία!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και ευλογημένα Λαμπρινή μου !!
      Αγάπη μόνο!!

      Διαγραφή
  13. Δεν θα μπορουσες να μας δώσεις καλυτερα απο αυτα σου τα λογια το πνευμα των ΧΡΙΣΤΟΥΓΈΝΝΩΝ Νικόλ μου .. πραγματι αγαπημενη μου φιλη.. μονο η καρδιά μπορεί να νιωσει αυτό..το συναισθημα οταν είναι φτιαγμενη απο αγαπη...!!
    Να περασεις ομορφα και με όλα τα αγαπημενα σου προσωπα γυρω σου.. να σου δινει δυναμη και γαληνη ο μικρος Χριστός μας!! φιλακια απο όλους μας ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.!!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου πάντα με τον καλό σου λόγο μα ξέρεις πόσο δύσκολα είναι όλα !!
      Σε μοσχοφιλώ και σας εύχομαι να περάσετε πολύ όμορφα με την οικογένεια !!Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά!!! Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα,με υγεία και αγάπη!!!
    Να περνάς πάντα όμορφα με τους αγαπημένους σου!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ Μαρία μου να περάσεις πολύ καλά τις γιορτινές μέρες
      Καλή Χρονιά !! Με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  15. χρόνια πολλά, καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά , καλά και χαρούμενα σου εύχομαι από καρδιάς!!

      Διαγραφή
  16. Εύχομαι τα χρόνια που ακολουθούν να φέρουν μόνο χαρές στις καρδιές όλων των καλών ανθρώπων (για τους κακούς που καταστρέφουν ζωές άλλων εύχομαι το ακριβώς ανάποδο).
    Εύχομαι να λευτερωθεί η πατρίδα μας και να βρει το φως και το βηματισμό της σε μια Ευρώπη και έναν πλανήτη που συνεχώς αλλάζουν προς το χειρότερο.
    Χρόνια πολλά Νικόλ μου. Εύχομαι Υγεία και Αγάπη στους αγαπημένους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φως στις ψυχές μας και στην πατρίδα Πέτρο !!
      Μακάρι ο Νέος Χρόνος να είναι λίγο καλύτερος για τον κόσμο μας !!
      Να περάσετε πολύ ζεστά και ανθρώπινα αυτές τις γιορτινές μέρες !!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά με υγεία,αγάπη,και πολλές πολλές ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά με αγάπη και ζεστασιά στις καρδιές μας Λίτσα μου !!
      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και καλά Νικόλ μου, να είσαι καλά και να χαίρεσαι ότι αγαπάς. Να περάσεις όμορφα τις γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Κατερίνα μου να περάσετε όμορφα και ζεστά !! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά !!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και καλά για σένα και τους αγαπημένους σου, καλή μου Νικόλ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά επίσης Μαριάννα μου με αγάπη, υγεία και χαρά !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά Μαρί Ελενα !!Να χαίρεσαι τα μικρά σου και να περνάτε τέλεια !! Φιλιά

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά Νικόλ, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Στέλλα μου να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου !!! Χρόνια πολλά και καλύτερα !!

      Διαγραφή
  22. Ένα συγκινητικό κείμενο, Νικόλ, που αγγίζει κάθε ευαίσθητη ψυχή. Έστω και ένα από αυτά να έχει νιώσει κανείς στην ζωή του, μπορεί να αισθανθεί τον πόνο και την στέρηση του άλλου!
    Χρόνια Πολλά με υγεία και πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που συσσωρεύεται ο πόνος των ανθρώπων με γρήγορους ρυθμούς και που όλους μας πληγώνει Γλαύκη !! Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και ζεστασιά στην καρδιά μας !!

      Διαγραφή
  23. Εγώ πάλι, πήρα δώρο μια...ηλεκτρική κουβέρτα (και όχι καρέκλα!) χαχα! Χρόνια πολλά και καλές γιορτές Νικόλ! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο αφού βλέπεις το χιόνι κοντεύει να μας αποκλείσει !! χα..χα

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία Νικόλ της προσφοράς και της αγάπης!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Εφη μου !!! Να περάσεις τέλεια με τις τρυφερές μικρούλες σας !! Να είσαι καλά και ακόμα καλύτερα το Νέο χρόνο !!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή