20 Δεκεμβρίου 2015

Καλά Χριστούγεννα!!!!



Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα , με ανάμεικτα συναισθήματα και την ανάγκη να γεμίσουμε την αγκαλιά μας με όλους τους αγαπημένους μας !!!!
Μέρες με λιγότερη αισιοδοξία που θα ευχόμουν να υπάρχει  ένας Υπεράγγελος να προστατεύει όσους υποφέρουν και ένας Ηρώδης να μαζέψει όσους παίζουν με την τύχη μας , το μέλλον μας και την αξιοπρέπειά μας!!!







Γεμάτη συναισθήματα θέλω να πω :
Ευχαριστώ τους φίλους μου που νοιάζονται για μένα από το Βορρά μέχρι το Νότο 
( αυτοί ξέρουν)

Ευχαριστώ τις φίλες που με εμπιστεύτηκαν και βοήθησαν στο παζάρι του xeblogarismaτος !!
Πάλι ονόματα δεν λέω , όμως η επιτυχία είναι μεγάλη και δικαιούστε μέρος της χαράς μας !!
Συγκινητική η προσέλευση παρά την μεγάλη κρίση . 
΄








Γλυκά ευχαριστώ όλες τις φίλες που πέρασαν από το παζάρι , με είδαν , τις είδα , αγκαλιαστήκαμε ,ανταλλάξαμε ευχές και φιλιά !!!


Το βιβλίο του Στράτου Δουκάκη ήρθε στα χέρια μου ακριβό δώρο !!!!






Καλοτάξιδο Στράτο  !!!! Ειλικρινά σ ευχαριστώ!!!



Από την ανταλλαγή δώρων που διοργανώνει η Μαριλένα μας , ο μυστικός μου Αγιος Βασίλης είναι εδώ και είναι η Νάσια , με τα όμορφα στολίδια που μου έστειλε !!! Ευχαριστώ πολύ Νάσια !!







Υλικά χειροτεχνίας και δώρα από ένα γλυκό ξωτικούλι μια ιδέα της Αννας , με πολλές ιδέες και ενδιαφέρον σπιτάκι !!! Αν δεν τη γνωρίζετε , επισκεφτείτε την !!! Ευχαριστώ Αννα!!!






Και δώρα καρδιάς!!!Πολύ καρδιάς!!!





Καλά Χριστούγεννα να έχουμε !!!!
Ας κρατήσουμε στην καρδιά μας ότι όμορφο και θετικό , εφ΄όσον υπάρχουμε ελπίζουμε !!!
Να είστε όλοι καλά !!!!!

64 σχόλια:

  1. Εύχομαι επιτυχία σ΄ όλες σου τις δραστηριότητες!

    Καλά Χριστούγεννα, όμορφα και χαρούμενα αγαπημένη Νικόλ!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου και εγώ αντεύχομαι να μας ταξιδεύεις με αρώματα και γεύσεις!!!
      Υγεία και αγάπη μου καλή μου φίλη

      Διαγραφή
  2. Σου εύχομαι καλές γιορτές!Γερή και αισιόδοξη κι ας είναι αυτό κόντρα σε όλα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως το λες Αριάδνη κόντρα σε όλα δεν μας ταιριάζει η μιζέρια , ας χαρούμε λοιπόν χωρίς ενοχές !!!

      Διαγραφή
  3. Τι να σου κάνουν και οι Υπεράγγελοι όταν υπάρχουν τόσοι Ηρώδηδες γύρω μας φανεροί και κρυφοί...δεν ξέρουν που να δώσουν απολογία.
    Να χαρείς τα δωράκια σου, αυτές τις μικροχαρές που μας κάνουν να χαμογελάμε.
    Καλή γιορτινή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα απαλλαγούμε εύκολα Ελένη μου , όμως ας χαρούμε τις γιορτές , επαναφορτιζόμαστε και συνεχίζουμε !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ανθρωπιά να έχουμε Νικόλ μου!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη κουβέντα Νάσια !! Ανθρωπιά !!!
      Να χαίρεσαι όλη την οικογένεια και να περάσετε καλά και ξεκούραστα!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  5. Χαρούμενα κι' ευλογημένα Χριστούγεννα, Νικόλ μου, σε σένα και τους αγαπημένους σου. Χαίρομαι ιδιαίτερα που είχε επιτυχία η εκδήλωση!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχεις καλές γιορτές Φιλία μου με τους δικούς σου ανθρώπους , να χαλαρώσουμε λίγο !!
      Ναι πράγμα;τι ο κόσμος στηρίζει όλες τις δραστηριότητες αλληλεγγύης !!Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα.
    Πάνω απ΄όλα υγεία και ειρήνη... όλα τα άλλα θα τα βρούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Μαρία , να είσαι καλά με όλες τις μοναδικές σου δράσεις που με χαρά παρακολουθώ !!!Ειρήνη συμφωνώ!!1

      Διαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα Νικόλ!
    Εύχομαι να ξεκουραστείς και ν΄ απολαύσεις τις γιορτινές μέρες όπως εσύ επιθυμείς...
    Υγεία, χαρές κι έμπνευση οι ευχές μου...!
    Πολλά φιλιά...♥
    **Αννιώ**
    υγ. ΄Ελαβα μια ειδοποίηση από το ταχυδρομείο σήμερα...Να υποψιαστώ κάτι secret?...
    ΄Ασε, μην μου απαντήσεις...Aύριο θα ξέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου !! Τις δικές μου ευχές τις θα τις διαβάσεις και περιμένω εναγωνίως!!! Αύριο θα ξέρεις!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  8. Καλές γιορτές Νικόλ !!!! Με Αγάπη και Ειρήνη για όλο τον κόσμο !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ράνια μου καλές γιορτές σε όλο τον πλανήτη με υγεία και ειρήνη στον κόσμο!!
      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  9. Με γεια σου όλα Νικολίτσα μου και μετά τα Χριστούγεννα με το καλό, έχει καφεδάκι το "μενού", ε;.. ;) Καλά Χριστούγεννα και πολλά γλυκά φιλιά! Καλή εβδομάδα! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι καφέ , τα είπαμε !!! Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι και σένα με ότι χρειάζεσαι για να είσαι καλά !!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  10. Νικόλ μου η καρδιά χωράει όλο τον κόσμο!!!
    Καλά Χριστούγεννα αγάπης και αλληλεγγύης

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσεις όμορφα Ελένη μου , έχουμε ανάγκη τη γαλήνη στην καρδιά και την Ειρήνη στον κόσμο !!ΣΕ φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  11. Τα δώρα καρδιάς είναι τα σπουδαιότερα και τα πιο πολύτιμα!!!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Πάντα!
    Υγεία σου εύχομαι, χαμόγελο και αγάπη!
    Καλές γιορτές (από καρδιάς πάντα!) ❤
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κοριτσάκι μου έτσι είναι , πολύτιμα γιατί υπάρχει αγάπη και τρυφερότητα !!
      Να περάσετε πολύ όμορφα , γαλήνια και γεμάτοι αγάπη !!! Φιλάκια πολλά και γλυκά

      Διαγραφή
  12. Να σαι καλά Νικόλ μου!!
    Να περάσεις υπέροχες γιορτές με τους αγαπημένους σου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσεις και εσύ πολύ όμορφα στην Κρήτη Δεσποινάκι !!! Καλές γιορτές !!

      Διαγραφή
  13. Εσύ το χεις μέσα σου όλο το χρόνο το πνεύμα των Χριστουγέννων Νικόλ μου!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές Ρένα μου με αγάπη , γαλήνη και ειρήνη !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  14. Καλά Χριστούγεννα Νικόλ μου με υγεία και Αγάπη για όλο ον κόσμο.Χαίρομαι που σου άρεσε ο δώρο μου.Καλές Γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι χειροποίητα και πολύ όμορφα τα δώρα σου Νάσια μου και κρεμάστηκαν ήδη στο δέντρο μου τα δύο το δεντράκι είναι στο τζάκι !!Ευχαριστώ πολύ και να περάσεις καλές και όμορφες γιορτές !!!

      Διαγραφή
  15. Θέλω να αφήσω τις Χριστουγεννιάτικες Ευχές μου Νικόλ και να σ' ευχαριστήσω για την "βιβλιο-αναφορά"!

    Καλές Γιορτές, με Υγεία και Αγάπη για σένα, την οικογένειά σου και όλους τους φίλους του ιστολογίου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές Στράτο μου με ανθρώπους που αγαπάς !!! Το βιβλίο βρίσκεται σε διαδικασία μελέτης , ευχαριστώ και πάλι !!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  16. Τι όμορφη ανάρτηση!
    Μπράβο για όλα, ακούραστη Νικόλ μου, και να χαρείς τα δωράκια σου!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι με υγεία και χαρά. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελλη μου !! Να ξεκουραστείς και να περάσεις χρόνο πολύτιμο με τους αγαπημένους σου !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  17. Νάσαι καλά Μαρινικόλ μου,ν ανοιγεις την καρδιά σου και να μοιράζεις συναίσθημα όπου χρειάζεται.Αυτός ο χρονος ήταν καταλυτικός γαι σένα,εύχομαι να έρθουν ωραιότεροι για σένα προσωπικά και την οικογένειά σου!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και Αγάπη!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Χαρά μου ένα χρόνος σταθμός που η ζωή συνεχίζεται και θέλω να κοιτάζω με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον
      Να περάσεις και εσύ όμορφα με τους δικούς σου αγαπημένους με τα έθιμα του νησιού σας !!Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  18. Και του χρόνου Νικόλ μου!
    Να'σαι πάντα καλά και να χαρίζεις την αγάπη σου ολούθε :)))
    Καλές γιορτές να έχεις ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριστέα , να είσαι και εσύ καλά και να μοιράζεις τους θησαυρούς σου
      Καλές γιορτές!!

      Διαγραφή
  19. Να είσαι καλά Νικόλ μου.
    Σου ευχομαι καλα Χριστούγεννα, όσο μπορούμε στη δύσκολη εποχή μας.
    Χαιρομαι που πήγε καλά το παζαρι.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να χαρείς τα δώρα σου Νικόλ μου και να περάσεις όμορφες γιορτές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλές γιορτές αγαπημένη μου nicol!
    Mε χαρούμενες φατσούλες γύρω σου!

    Έχεις την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαρούμενα Χριστούγεννα αγαπητή μου Νικόλ κι ένα ευτυχισμένο νέον έτος
    με πολή αγάπη κι εκτίμηση

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύχομαι Νικόλ μου, ο καινούργιος χρόνος
    να απαλύνει τον πόνο και να φέρει όμορφες
    οικογενειακές στιγμές !!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπημένη Μαρί Νικόλ εύχομαι υγεία και χαρές μαζί με πολλά δώρα καρδιάς !!! Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπημένη μου Νικόλ ,να είσαι καλά να δημιουργείς και να προσφέρεις την αγάπη σου .Ευχομαι να περάσεις όμορφα Χριστούγεννα με τα παιδιά και τα εγγόνια σου .Καλές γιορτές!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νικόλ μου εύχομαι Καλές Γιορτές με υγεία, χαρά, γαλήνη και πολλή αγάπη! Συγχαρητήρια για το παζάρι σας!
    Τα δωράκια σου είναι όλα υπέροχα!
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά Χριστούγεννα Νικόλ.
    Ξέρω ότι θα είναι τα πιο δύσκολα για όσους τη χρονιά που φεύγει βίωσαν την απώλεια. Εύχομαι να παίρνουν δύναμη από το έργο που προσφέρουν και από τους αγαπημένους τους που τους χρειάζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλά Χριστούγεννα, Νικόλ! Δώρα να πάρεις, δώρα να δώσεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kαλά Χριστούγεννα γλυκιά μου Νικόλ!
    Δεν ξέρω πως να σ΄ ευχαριστήσω για όλα τα υπέροχα που μου δώρισες ως Secret Santa...
    Η χθεσινή ανάρτησή μου τα φανερώνει σε όλους κι ελπίζω η ομορφιά τους να είναι ξεκάθαρη από τις φωτογραφίες... Σκέφτηκες ως και την μικρή μου..
    Με συγκίνησες.. Ότι και να πω, θα είναι λίγο...
    Να΄ σαι καλά και να περάσεις όμορφα τούτες τις μέρες. Να ξεκουραστείς και να ανταμώσεις με παιδιά κι εγγόνια... Να χαρείς...!
    Πολλές ευχές και μια μεγάαααλη αγκαλιά...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και χαρά!!! Να περάσετε υπέροχα!! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Νικόλ μου ,να είσαι πάντα γερή και δυνατή και να προσφέρεις όσο και όπου μπορείς ! Εύχομαι οι Άγιες αυτές Ημέρες ,να είναι για σένα και την οικογένεια σου ,όσο το δυνατόν πιο όμορφες και χαρούμενες ! Καλά Χριστούγεννα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλές γιορτές γεμάτες αγάπη, ηρεμία, αισιοδοξία και πάνω από όλα με υγεία και χαμόγελα.
    Καλά Χριστούγεννα Νικόλ. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και τα σπουδαιότερα δώρα του Θεού, την οικογένειά σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά Χριστούγεννα, Νικόλ!
    Εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Νικόλ χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Νικόλ μου,
    καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές!
    Να χαρείς τα δωράκια σου και χαίρομαι που όλες οι δράσεις που κάνετε έχουν τόσο μεγάλη ανταπόκριση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. αστερι μου, παντα επιτυχίες σε ό,τι κάνεις. Πάντα ωραία δώρα να λαμβάνεις, και πάντα τα καλύτερα νάχεις!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά Νικόλ μου με υγεία, να χαίρεσαι ότι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Νικόλ με την νέα Χρονιά να σου χαρίσει υγεία αφθονη δημιουργική διάθεση και πολλές πολλές ευτυχισμένες στιγμές!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Feliz ano novo!
    Seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano, harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz...que começa em nossos corações e se estende a tudo que nos rodeia!!!
    Obrigada por fazer parte da minha história de vida!
    UM ABENÇOADO 2016!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Όντως Νικολ να κρατησουμε τα θετικά και τα όμορφα μονο! Ανυπομωνω να φυγει το 2015 γιατί μου πήρε αγαπημενο πρόσωπο και κατοικίδιο. Υγεια να εχουμε κι όλα θα φτιάξουν. Συγχαρητηρια για το μπαζαρ. Να χαρεις τα δωρακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εύχομαι ολόψυχα η νέα χρονιά να μην είναι τόσο βαριά όσο αυτή που ζήσαμε οι περισσότεροι φέτος! Να είμαστε γεροί και μονοιασμένοι και να σκορπάμε καλοσύνη και χαμόγελα! Όπως κάνεις εσύ!! Σε φιλώ την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια πολλά Νικολίτσα μου!! Καλή χρονιά να χεις με υγεία και κάθε τι καλό για το 2016 αγαπημένη μου!!
    Δεν την πρόλαβα στην ώρα της την ανάρτηση, να τα χαρείς τα όλα δωράκια σου γιατί είναι πανέμορφα!! Σας ευχαριστώ τόσο πολύ κι εσένα και την Νάσια για την συμμετοχή σας στην ανταλλαγή μας!!
    Να σαι πάντα καλά Νικόλ μου να προσφέρεις απλόχερα την αγάπη και την φροντίδα σου και μακάρι όσο μπορεί ο κόσμος να επισκέπτεται τα bazaar, να ανακουφίζεται ο συνάνθρωπός μας!! Σε φιλώ γλυκά κι απολαμβάνω τις συναντήσεις μας γλυκό μου πλάσμα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή