2 Μαρτίου 2015

Θυμήσου..!!!!




Μάρτης στεφανωμένος μπήκε , δεν σου υποσχέθηκε τίποτα αλλά εσύ καλού κακού φόρεσε το ασπροκόκκινο βραχιολάκι!! Σύντομα θα βγει ο ήλιος!!!!

Θυμήσου!!!!Πρώτος μήνας της Άνοιξης  , όπως λέμε ανάσα ανακούφισης ,αναπνοή αγάπης , αναγέννηση γης και πνεύματος!!!

Θυμήσου !!!!Μπορεί και να χιονίσει πάλι γιατί όχι !!!! Μα ο ήλιος θα είναι και πάλι αδιάψευτος μάρτυρας του ερχομού της άνοιξης !!!

Θυμήσου !!!!! Τα γυμνά κλαδιά των δέντρων ανυπόμονα ανοίγουν τρυφερά μπουμπουκάκια !!! Κοίταξέ τα !!! 

Θυμήσου !!! Να γεύεσαι έντονα τα απλά καθημερινά και να παίρνεις με μικρές δόσεις και άφθονες ανάσες καθαρού αέρα τις πίκρες !!!


Έλα θυμήσου!!!! Την αληθινή φύση της αγάπης που δεν μπορεί να ανασταλεί , ούτε να αλλοιωθεί!!!


Θυμήσου και αυτό!!! Η ΄΄μόνωση των συναισθημάτων΄΄ με τον φόβο , το άγχος ,μόνο απομόνωση προσφέρει !!! Και η ανάγκη μας είναι η ανθρώπινη επαφή  και η ενσυναίσθηση της κατάστασης σου και της δικής μου!!!

Θυμήσου!!!!! Τα λουλούδια  της Άνοιξης έχουν χρώματα , έλα σκύψε και μύρισε τα πρώτα μου ζουμπούλια!!!










Καλά κατάλαβες για μένα τα λέω αλλά αν θες ρίξε μια ματιά !!!


Θυμήσου οπωσδήποτε!!!!!!





Το σπουδαίο ταξίδι των χαρταετών μου σταματά εδώ !!!
Ένα ταξίδι με συναισθήματα χαρμολύπης , το ωραιότερο όλων γιατί οι χαρταετοί έχουν την τάση να σε κάνουν πάντα να σηκώνεις ψηλά το κεφάλι!!!
Καλή επιτυχία από καρδιάς!!!

















Υ.Γ. Συγνώμη για τα αναπάντητα σχόλια και για τις αραιωμένες επισκέψεις!!! Ο Φεβρουάριος δύσκολος μήνας από μια οξεία τενοντίτιδα , από μια ίωση στη συνέχεια κάποιοι ίλιγγοι και κάποια ακόμα πιο σοβαρά!!! Τώρα είμαι καλά!!!
Να είστε καλά και πάντα να προσέχετε τον εαυτό σας !!!!

89 σχόλια:

  1. Να θυμόμαστε και να χαμογελάμε συχνά, αληθινά και έντονα! (πάντα θα το λέω!)
    Νικόλ μου, ελπίζω να έχεις αναρρώσει πλήρως!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πάντα να το λες Μαρία μου . Χαμόγελο !!!
      Είμαι καλά ευχαριστώ και σε φιλώ !! Καλό μήνα επίσης

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία προτροπή Νικόλ μου!!
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα..
    Καλό μήνα πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι καλά Κατερίνα μου απλά δεν αρρωσταίνω συχνά και μου κακοφάνηκε λιγάκι !! Να είσαι καλά και ευχαριστώ που πέρασες!!
      Καλό μήνα με τον αγαπημένο σου !!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  3. Πάντα να είσαι καλά, κορίτσι μου γλυκό!
    Όλα περαστικά ας είναι!
    Το κείμενό σου υπέροχο, όπως άλλωστε και οι δημιουργίες σου!
    Κλέβω λίγο από το άρωμα των λουλουδιών σου και σου αφήνω πολλά φιλάκια για έναν θαυμάσιο μήνα!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου λουκουμάκι να είσαι καλά , να μοσχομυρίζεις αρώματα και να έχεις καλό μήνα!!
      Σε φθιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που όλα είναι καλύτερα Νικόλ!!! Καλό μήνα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου !!! Να είσαι καλά με ότι κάνεις !!
      Καλό μήνα !!

      Διαγραφή
  5. Πόσο δίκιο έχεις
    Τα ζουμπούλια αξιολάτρευτα
    Τα απολαμβάνω στο μπαλκόνι μου

    Καλήν Άνοιξη καλή μου Νικόλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου με αρώματα γιατί είναι ο ερχομός της που κάνει τα σωθικά μας να φτερουγίζουν!!!
      Σε φιλώ με αγάπη!!

      Διαγραφή
  6. Περαστικά να είναι όλα Νικόλ μου κι αυτός ο μήνας να σου φέρει υγεία, ηρεμία, ανθοφορίες και ψηλά πετάγματα!
    Θαυμάσιες οι υπενθυμίσεις σου κυρίως αυτή με την απο-μόνωση!
    Παίρνω μυρωδιά απ' τα ζουμπούλια σου και σε καληνυχτίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνε πέρασαν , απλά συνηθισμένα πράγματα !!
      Καλό μήνα Μαρία μου με τα μάτια και την ψυχή ψηλά ν΄αγναντεύουμε τις ηλιαχτίδες μας!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Το καταπληκτικό κείμενο και η φανταστική μυρωδιά των ζουμπουλιών συνόδευσαν υπέροχα τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!! Φιλενάδα μου εύχομαι να είσαι καλύτερα και όλα μα όλα εύκολα και δύσκολα να είναι περαστικά!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για ΚΑΛΟ μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επεράσαμε όμορφα !!!!! Καλό ξημέρωμα!! Και δεν χάθηκα!!!


      Διαγραφή
  8. Παίρνω άρωμα απ τα ζουμπούλια σου και σου εύχομαι περαστικά !!!!!
    Θυμήσου, η ΄Ανοιξη έχει σκαμπανεβάσματα, γι αυτό πρόσεχε τον εαυτό σου !!!!!!!!! Καλό μήνα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοσχομυρίζουν και είμαι καλά Ράνια μου!!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου και σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  9. Χάρηκα που είσαι καλύτερα-καλά αγαπητή μου Νικόλ,

    Η Είσοδος του Μάρτη μας αναπτερώνει το ηθικό ότι να έρχεται η άνοιξη, αν κι εδώ χθες χιόνιζε, αύριο ξανά θα χιονίσει, ο πάγος έχει γίνει σαν τσιμέντο δεν σπάει με τίποτα, κι όμως εμείς οι ανθρώποι έχουμε κανονίσει να βάλουμε και την ώρα μπροστά το Σάββατο βράδυ 7 Μαρτίου, μια καλοκαιρινή ώρα έστω κι ας ξεπαγιάζουμε απ' το κρύο. Μια αμερικανική παροιμία λέει "ο Μάρτης μπαίνει σαν λιοντάρι αλλά φεύγει σαν αρνάκι" και μια Ελληνική παροιμία "ξύλα φύλαγε τον Μάρτη για να μην κάψεις τα παλούκια" Θέλουν να που πόσο άστατος είναι αυτός ο μήνας.
    Ζουμπούλια έχω κι εγώ στον κήπο μου άσπρα, κίτρινα, μωβ, και μπλε.
    Τα μπλε μυρίζουν πολύ δυνατά.

    Σε χαιρετώ
    πάντα με την αγάπη μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς εδώ έχουμε ηλιόλουστες μέρες και εσείς τόσο πολύ χιόνι Γαβριήλ μου !! Και όμως είναι Μάρτης και περιμένουμε ηλιόλουστες μέρες για να ανοίξει η ψυχή μας , είναι η ανάγκη μας !!! Πολύ βαρύ χειμώνα είχατε φέτος πραγματι !!!!
      Να είσαι καλά με τους δικούς σου ανθρώπους!!!
      Την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  10. Περαστικα σου Νικολ μου, με τις υπέροχες δημιουργίες! Εδωσες μια νοτα δροσιας στο ποστ με τα ζουμπουλια και το αισιοδοξο σου μηνυμα!
    Καλό μηνα και καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι Αριάδνη μου είναι τα πρώτα που βγήκαν και μοσχομυρίζουν !!!!
      Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Νικόλ μου!!Καλό μήνα!!!Περαστικά σου φιλενάδα!!Μιά από τά ίδια καί εγώ!!!Σέ νοιώθω!!!Υπέροχο τό κειμενό σου καί εκπληκτικές οι δημιουργίες σου!!!Η μυρωδιά από τά πανέμορφα ζουμπόύλια σου έφτασε έως εδώ!!!Καλή εβδομάδα!!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα φιλενάδα μου και περαστικά σου !!!! Τα πρώτα μου ζουμπούλια που εωδιάζουν τα λατρεύω !!!
      Πρόσεχε τον εαυτό σου
      Φιλάκια πολλά και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  12. Νικολίτσα πρώτα από όλα περαστικά σου.
    Κοίτα να είσαι καλά και εμείς δεν φεύγουμε από εδώ.
    Τα ζουμπούλια σου καταπληκτικά μύρισε όλη η οθόνη!
    Πολλά φιλιά καλό μήνα και καλή ξεκούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει πέρασε Έλενά μου , απλά δεν αρρωσταίνω εύκολα και δεν μπορώ το κρεβάτωμα με τίποτα!!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις!!!
      Καλό μήνα και πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  13. ............... Να γεύεσαι έντονα τα απλά καθημερινά
    ................ανθρώπινη επαφή

    Αγαπημένη μου nicol, καλή Α΄ΝΟΙΞΗ! Από μόνη της η εποχή, είναι όλα αυτά που γράφεις και τα γράφεις με τον πιο κατανοητό τρόπο!
    απομονώνω δύο φράσεις σου, σε συγχαίρω για τις δημιουργίες σου,σκύβω μυρίζω τα ζουμπούλια σου, που μου θυμίζουν το πατρικό μου, -μέ έκανες να θέλω να βρεθώ εκεί με τη μηχανή μου, αλλά ακόμα είναι νωρίς χρονικά για τα δικά μας ζουμπούλια-
    και συνεχίζω τη μέρα μου, αφήνοντας σου αντάλλαγμα τους στίχους του ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ: ΟΜΟΡΦΗ ΜΈΡΑ!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι Βαρβάρα μου η Ανοιξη είναι προ των πυλών και η ψυχή μας προετοιμάζεται γι αυτό!!! Στο πατρικό σου θυμάμαι ότι έχει πολλά τέτοια ζουμπούλια αλλά αργούν λίγο !!!
      Ευχαριστώ για το τραγούδι και όλα !!! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  14. Kαλή μου Νικόλ, ελπίζω να μπορέσεις να σε δω στην Αθήνα. Θα είμαι εκεί την Πέμπτη και θα δω το Κορινάκι σίγουρα. Θα χαρώ,αν είσαι καλά, να τα πούμε. Περαστικά και γρήγορα! Καλή Άνοιξη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν αναμονή λοιπόν !!! Τα είπαμε τα συμφωνήσαμε με το Κορινάκι !!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Νικόλ μου περαστικά σου και σιδερένια. Τα έργα σου είναι πολύ όμορφα. Καλή επιτυχία να έχουν στο bazzar.
    Θα προσπαθήσω να θυμάμαι και τις παραινέσεις σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου , είμαι καλά και μακάρι να πάνε καλά όλα στο παζάρι !!!
      Καλό μήνα , με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  16. Περαστικούλια Νικολίτσα μου! Θυμήσου να φροντίζεις -και- τον εαυτό σου :)) Φιλιά πολλά και καλή Άνοιξη και καλό μήνα αμήν! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Πετράδι μου , είναι αλήθεια ότι πρώτα εμείς πρέπει να φροντίζουμε την υγεία μας για να είναι καλά και οι άλλοι γύρω μας !!! Σε φιλώ !!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα, Νικόλ, θα μου επιτρέψεις ν’ αρχίσω σχολιάζοντας από αυτό που έγραψες: «Τώρα είμαι καλά!!! M’ αυτά τα τρία θαυμαστικά που πρόσθεσες δίνεις μια αισιόδοξη και θετική επιβεβαίωση και... σε μένα το δικαίωμα να το τονίσω!

    Τέλος καλό, λοιπόν, όλα καλά!

    Ναι, ημερολογιακά μπήκε ο μήνας της άνοιξης, ο λαμπερός ήλιος, η ασπροκόκκινη κλωστούλα στον καρπό και τα ζουμπούλια σου μας παρέχουν χίλιους λόγους να το δούμε έτσι. Κι επειδή ο Μάρτης τίποτα δεν υπόσχεται, ας προσέχουμε. Όλα είναι σχετικά.

    Υποθέτω πως οι χαρταετοί σας εκπλήρωσαν το σκοπό τους κι εσείς το ίδιο.

    Χαίρομαι που τα ξεπέρασες όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι αυτά περνούν Στράτο μου !!!! Λίγη ταλαιπωρία ίσως αλλά περνούν!!! Σήμερα πήγα στην έκθεση , υπέροχη ενεργειακή ατμόσφαιρα!!
      Να είσαι καλά και ευχαριστώ για τα τονισμένα και μη !!

      Διαγραφή
  18. καλο μηνα
    !με τα ασχημα...να μεινουν σαν ενα κακο ονειρο!!
    να εισαι...γερη δυνατη....και δημιουργικη!
    υπεροχα τα εργα και των χεριων αλλα και του λογου...σου!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασαν ήδη Ιριδα μου και είμαι γερή και δυνατή !!!
      Ευχαριστώ για τα λόγια σου !!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις!!

      Διαγραφή
  19. Ας είναι όλα καλύτερα από εδώ και πέρα για σένα, Νικόλ!
    Με τον ερχομό της Άνοιξης να ακολουθήσουν γλυκές και όμορφες στιγμές!
    Θα τα θυμάμαι όλα αυτά που εκφράζεις με τόσο ζεστό τρόπο, γιατί βυθιζόμαστε στις ανήσυχες στιγμές μας και ξεχνάμε τα απλά πράγματα που είναι γύρω μας!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είμαι Γλαύκη !!! Οσα περνούν είναι απλά μια μικρή ταλαιπωρία !!!! Ολοι πρέπει να βρίσκουμε εναλλακτικό τρόπο διαφυγής με τα καθημερινά απλά !!
      Καλό μήνα επίσης!!

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα, Νικόλ μου! Χαίρομαι που είσαι καλύτερα τώρα!
    Φόρεσα το μαρτάκι μου και ανυπομονώ για πιο φωτεινές, πιο ηλιόλουστες μέρες.
    Οι δημιουργίες σου καταπληκτικές! Καλοτάξιδες να είναι!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μάρτης είναι και απρόβλεπτος Έλλη μου αλλά είναι και ο μήνας που αχνοφαίνεται η άνοιξη με όλα της τα όμορφα!!!
      Φιλάκια και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  21. Ηπέροχη προτροπη στις θύμησες Νικολ μου...και βέβαια πρέπει να τα θυμόμαστε....οτι ....οσο τα δύσκολα μας καταπονούν θα έρθουν και καλήτερες μέρες... μας το λέει εξ αλλου και η φύση.. που στέλνει την Ανοιξη κοντα μας...με τα ομορφα της ζουμπούλια (μμμμμμ μεχρι εδώ εφτασε η ευωδια τους) ...και τον λαμπρο της ήλιο να ζετσανει τα πλασματα του κόσμου τούτου.. και μονο αυτα τα απλα πραγματα που τα εχεουμε απλωχερα... πρέιε να μαε κανουν να ξεχναμε τις δυσκολίες οταν αυτές ειναι περαστικες... φίλη μου να έχουμε την ελπιδα πως αυριο όλα θα ειναι καλύτερα....στο ευχωμαι απο καρδιας οι δημιουργίες σου υπέροχες οπως παντα... αποπνέουν την αγαπη και την θέληση να χαρίσεις πολλα χαμόγελα.. εκει που τα έχουν ανάγκη ....περαστικα σου σου ευχωμαι Νικολ μου παντα να είσαι καλα ... και να περασεις ενα χαρούμενο μηνα... φιλακιαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου είναι γεγονός και φροντίζω να το θυμάμαι ότι η ευτυχία και η απόλαυση βρίσκεται στα απλά καθημερινά πράγματα !!! Αν περιμένουμε κάτι συγκλονιστικό θα έχουμε χάσει πολύτιμο χρόνο κα;ι ίσως να μην έρθει ποτέ!!!
      Σε φιλώ γλυκά με αγάπη

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα μικρή μου με ΄΄τα λάφυρα της ψυχής μου΄΄

      Διαγραφή
  23. Περαστικά Νικολ ...ευχομαι το Μάρτης να
    είναι καλύτερα για σένα ..
    Πολύ όμορφες δημιουργιες σου ...μπράβο ..τελεια ..
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνάκι μου περαστικά ήταν , όλα καλά !!
      Καλό μήνα σου εύχομαι με ότι όμορφο κάνεις!!!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  24. Περαστικά Νικόλ!!
    Καλό μήνα!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι ξεχωριστές!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Στέλλα μου , ήδη είμαι καλά !!
      Ο σκοπός είναι ξεχωριστός , όταν πρόκειται για παιδιά!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα και Καλή Άνοιξη να έχουμε Μαρία.Οι δυσκολίες πολλές, ο χειμώνας ήταν δύσκολος αλλά σημασία έχει όλα να γίνονται περαστικά... τα ζουμπούλια σου είναι πανέμορφα, οι δημιουργίες σου όμως εξίσου όμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Αθανασία !!! Είναι αλήθεια πέρασαν πια και αλήθεια είναι ότι η άνοιξη μας αλλάζει πολύ με τα λουλούδια και τα αρώματά τους !!!
      Ευχαριστώ για την παρουσία σου εδώ!!! Το εκτιμώ πολύ

      Διαγραφή
  26. Τα ζουμπούλια σου και τα λόγια σου, μόνο την άνοιξη φέρνουν με όλα της τα καλά...όλα θα τα θυμηθούμε!
    Οι δημιουργίες σου απλά υπέροχες!
    Καλή επιτυχία στους χαρταετούς!
    Καλό μήνα και καλή άνοιξη...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από ένα δύσκολο χειμώνα Μαρία μου , πάντα περιμένουμε την Άνοιξη που μας φέρνει τον ήλιο , το χρώμα και το άρωμα!!!
      Καλό μήνα και προσέχω !!! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  27. Ξέχασα...θυμήσου κι εσύ να προσέχεις τον εαυτό σου!
    Περαστικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Περαστικά σου , Μαράκι !!!!!!
    Οι δημιουργίες σου ΥΠΕΡΟΧΕΣ !!!!!!!!! Καλό τους ταξίδι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη μου !!! Χθες νόμιζα ότι θα σε έβλεπα με την παρέα!!!! κλαψ!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  29. Υπέροχες και αυτές οι δημιουργίες σου!!!!καλό μήνα και να προσέχεις τον εαυτό σου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δέσποινα να είσαι καλά με ότι κάνεις!!!
      Καλό μήνα με τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  30. Τα κείμενά σου πάντα μιλούν στην καρδιά μας...
    Πάντα!
    Ευχομαι όλα να είναι περαστικά και η ανοιξη να φερει φως στη ζωή μας!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου κάποτε θα περάσω από τα μέρη σου !!!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου , να είσαι καλά !!!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  31. Νικόλ μου γειά σου.Τα ωραία σου λόγια ,τα όμορφα λουλούδια σου και η μέρα που είναι σήμερα ανοιξιάτικη,μου έφτιαξαν τη διάθεση.Ολοι μας περνάμε δύσκολες καταστάσεις.Πρέπει πάντα να κοιτάμε μπροστά.Αυτή είναι η ζωή, υπάρχουν πάντα και χειρότερα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου πάντα μπροστά κοιτάμε και πίσω μας γιατί υπάρχουν τόσα άσχημα που έρχονται μετά από εμάς!!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  32. Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου Νικόλ! Χαίρομαι που σε ανακαλύπτω! Να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι για τη γνωριμία μας !!! Να είσαι καλά με ότι κάνεις!!! Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  33. Πανέμορφες δημιουργίες! Να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τέτα μου , να είσαι καλά με ότι κάνεις !!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  34. Καλή μου Νικόλ, έυχομαι τα δύσκολα να πέρασαν και ο Μάρτης να είναι πιο ευχάριστος και χαμογελαστός !! Οσο για τις δημιουργίες σου, τι να πω, είναι τέλειες !!! Να'σαι καλα΄και να προσέχεις τον εαυτό σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπάκι μου όλα καλά !!!! Αυτά που περνούν απλά τα αναφέρουμε έτσι για να κανακευτούμε λιγάκι !!!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά!!

      Διαγραφή
  35. Μόλις γύρισα από μια βόλτα που έκανα με τα πόδια, είχα ξεχάσει πως ημερολογιακά μπήκε η άνοιξη.. Μυρωδιές, εικόνες νομίζω πως ήταν τεράστια ανάσα!!
    Οι δημιουργίες σου έγραψαν!!! Αυτά τα σώματα μου αρέσουν πολύ και θέλω κάποια στιγμή να φτιάξω ένα και εγώ και να στολίσω το υπνοδωμάτιο.
    Ελπίζω να πέρασαν όλα τα άσκημα Νικόλ μου! Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου πράγματι τα πρώτα ανοιξιάτικα λουλούδια άνθισαν και μας γεμίζουν χαρά !!!
      Πράγματι τα σώματα όπως λες είναι όμορφα και μακάρι να βρεις χρόνο να φτιάξεις ότι σου αρέσει !!!
      Ευχαριστώ πολύ , να είσαι καλά
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  36. Περαστικά σου αγαπημένη μου Νικόλ!!!Ο Μάρτης έφτασε και θα φέρει μπόλικη ανοιξιάτικη διάθεση και πολύ χρώμα μαζί του!!! Οι δημιουργίες σου είναι ξεχωριστές όπως πάντα άλλωστε!!! Σε φιλώ και να έχεις έναν όμορφο μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου !!! Να περνάς καλά με ότι κάνεις μαζί με το Βασιλάκο σου !!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  37. Περαστικά σου Νικόλ. Ευχομαι ο Μάρτης να σου χαρίζει περισσότερες χαρές καλύτερη διάθεση και δημιουργικές εμπνεύσεις
    Ομορφα καλοπιάνεις τον τρελλομάρτη με τα όμορφα, χαρούμενα και με καλοκαιρινή διάθεση φορεματάκια!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου καλά είμαι , μια χαρά , να είσαι καλά που περνάς από εδώ!!! Σε φιλώ με αγάπη!!!

      Διαγραφή
  38. Περαστικά. Εύχομαι ο Μάρτης και όλοι οι μήνες που ακολουθούν να σου χαρίσουν υγεία και να είναι γεμάτοι χαρές και δημιουργίες. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εσείς έχετε χιόνια και ελπίζω να είναι τα τελευταία Γιούλα μου !!!! Καλή εβδομάδα , πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  39. Να ξεκινήσω με τις ευχές μου για περαστικά σου.
    Τυχεροί εσείς στην πατρίδα που αγκαλιάσατε την Ανοιξη.
    Εμείς εδώ ακόμη παλεύουμε με τα χιόνια.
    Νάσαι πάντα καλλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως εδώ η Ανοιξη έρχεται πάντα νωρίτερα !! Απ΄ότι μαθαίνω εσείς έχετε άφθονο χιόνι και πολύ κρύο !!!
      Να είσαι καλά Ντένη και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  40. Que Deus te dê um esplendoroso dia, com raios luminosos que te possam clarear os olhos para ver o quanto és importante. Deus Pai te fez assim: mulher importante e figura do próprio amor. Ele te moldou como uma rosa: forte e justa como os espinhos, linda e suave como as pétalas. (fonte:aqui)

    FELIZ DIA INTERNACIONAL DAS MULHERES!
    Um doce abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Gracias por las hermosas palabras que dijo a mi alma !!! La luz en nuestros corazones !!!!!
      Un fuerte abrazo y besos

      Διαγραφή
  41. ...ήρθα κι εχθές!
    μα ένας βήχας... δεν με άφηνε, νευρίασα, και ξαναέρχομαι. Περαστικά μας, γλυκειά μου.

    Υιώτα
    "αστοριανή"
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά εύχομαι και εγώ !!! Βέβαια εσείς έχετε πολύ κρύο και χιόνι !!!
      Καλή εβδομάδα !!!

      Διαγραφή
  42. Γλυκειά Νικόλ όλα πρέπει να τα θυμόμαστε, γιατί αυτά τα απλά καθημερινά πραγματάκια ομορφαίνουν τη ζωή μας. Αλίμονο σε αυτούς που δεν δίνουν σημασία και τα προσπερνούν αναζητώντας την ηρεμία τους σε φτηνοκαταστάσεις... Πολύ όμορφοι και αυτοί οι χαρταετοί που ετοίμασες. Να είσαι καλά με πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Ελένη μου τα μικρά απλά πραγματάκια είναι η ουσία της ζωής μας !!!Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα !!!! Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  43. Πιστεύω Νικόλ μου να είναι όλα πια περαστικά και να είσαι καλά τώρα. Τα έργα σου όμορφα, γλυκά και πολύ ρομαντικά. Να είσαι καλά και να έχεις μια καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα καλά Κατερίνα μου , εύχομαι και εσύ να ξεπεράσεις τα θέματα με τη μαμά σου !!!
      Καλή εβδομάδα με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  44. Περαστικά σου και να θυμάσαι ΕΣΥ ότι όλα είναι περαστικά. Πολύ όμορφα τα ''θυμίσου '' που μας έγραψες..Μου έφτιαξαν το κέφι......
    Καλή εβδομάδα και ας είναι όλα περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Αννα μου !!!1 Μακάρι να θυμόμαστε συχνά τα μικρά μας χαρούμενα πραγματάκια !!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!!

      Διαγραφή
  45. Να είσαι καλά αγαπημένη μου Νικόλ! Μην στενοχωριέσαι!
    Τι υπέροχα έργα, ιδίως τα τελευταία!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. θαυμάσια όλα... χαίρομαι που μας θυμίζεις τα ωραία και τα καλά!!! καλόν μηνα.. καλά να περάσουμε την Άνοιξη!! και..περαστικα΄!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή