27 Ιανουαρίου 2014

Τα χρώματα της ίριδας!!!


Στην πρωινή μου βόλτα την Κυριακή έμελλε να συναντήσω άγριες ίριδες . Ηταν μέσα σε ένα οικόπεδο περιφραγμένο και οπωσδήποτε έπρεπε να μπω. Από που όμως; Ανακάλυψα μια τρύπα στο συρματόπλεγμα , προφανώς έμπαιναν σκυλάκια , δοκίμασα σύρθηκα και τις μάζεψα!!!
Εσκυψα και τις μύρισα , μοσχοβολούσαν ,στο νου μου στροβιλίστηκαν όλα τα χρώματα της ίριδας , ένα νοητό ουράνιο τόξο ,με την φτερωτή αγγελιαφόρο της μυθολογίας Ιριδα .
Για την Μαρία http://mytripssonblog.blogspot.gr/ (life image #2)
΄΄Η Γη γελάει με τα λουλούδια ΄΄είπε ο Emerson , και ποιος δεν μαγεύεται αλήθεια!!!!
Συνεχίζουμε να δημιουργούμε για τα επερχόμενα παζάρια και αυτή τη φορά δύο μενταγιόν για το παζάρι στη Ναύπακτο εκεί που η ΄΄φλόγα΄΄ δεν θα σβήσει όσο υπάρχουν άνθρωποι.
Με σεβασμό και αγάπη για τα παιδιά όλων μας.
Εχετε την αγάπη μου , την έννοια μου , πολλές ζεστές αγκαλιές και τα φιλιά μου
Καλό μας ξημέρωμα.

73 σχόλια:

  1. Πριν χρόνια, είχα βρεί πολλές άγριες ίριδες σ'ένα χωράφι (λευκές και μώβ). Ξερίζωσα μερικά ριζώματα και τα φύτεψα στον κήπο μου. Δεν μυρίζουν όμως!!!! Οι λευκές πολλαπλασιάστηκαν, όχι όμως οι μώβ!!!
    Πολύ όμορφα τα νέα σου μενταγιόν...θα γίνουν ανάρπαστα!!!!
    Φιλάκια πολλά, Νικόλ μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου οι ίριδες αυτές έχουν άρωμα πολύ ωραίο , μακάρι να πάνε όλα καλά στο παζάρι
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφο λουλούδι! Και πόσο όμορφα τα μενταγιόν! Καλή εβδομάδα Νικόλ μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα..μπραβο Νικόλ.. καλά να περνας.. με ομορφιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λαμπρινή μου με ότι επιθυμείς
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφες οι δημιουργίες σου !!!!!
    Όσο για τις ίριδες, έ χαλάλι το κλέψιμο είναι πανέμορφες !!
    Καλό σου ξημέρωμα !! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου οι κλεμμένες μου ίριδες μοσχομύρισαν
      φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Οι ίριδες πανέμορφες αλλά και τα κολιέ σου δεν πανε πίσω, πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες οι "κλεμένες" (?) ίριδες κι απίθανες οι δημιουργίες σου Νικόλ!

    Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασύρθηκα το ομολογώ , μα δεν μπορώ ν΄αντισταθώ.
      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  7. Οι ίριδες είναι πανέμορφες,με υπέροχο χρώμα, και πως να μην τις "κλέψεις", αλλά και τα νέα σου μενταγιόν σου είναι εξαιρετικά , καλοδουλεμένα και ο σκοπός για τον οποίο δημιουργήθηκαν τα κάνει ανεκτίμητα !!!!!
    Μπράβο σου Νικόλ!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αρετή μου , προσπαθούμε όλοι μαζί να βοηθήσουμε,
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Τι υπέροχα λουλούδια! Έχω χόνια να δω ίριδες. Υπέροχα και τα μενταγιόν σου, να 'σαι καλά! Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα μενταγιόν σου Νικόλ μου, τα φαντάζομαι φορεμένα.....θα είναι η τέλεια πινελιά στην εμφάνιση μιας γυναίκας!!! Είμαι σίγουρη πως θα τα αρπάξουν χωρίς δεύτερη κουβέντα!!! Καλή συνέχεια Νικόλ μου σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου με τα γλυκά σου σχόλια μακάρι να πάνε καλά και σε αυτό το παζάρι , οι ανάγκες μεγάλες και εμείς με λίγα προσπαθούμε.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Κανόνισε να χτυπήσεις στα συρματοπλέγματα εσύ...
    ;-) Πανέμορφα τα λουλουδάκια, και ακόμα ωραιότερα τα κολιέ σου!
    Ένα βιαστικό και βροχερό φιλάκι!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν παθαίνω τίποτα καλέ , αν δω λουλούδι σαν λυσσασμένη
      κάνω φιλιά ηλιόλουστα προς το παρόν

      Διαγραφή
  11. Τί πανέμορφα λουλούδια Νικόλ μου!!!Μού αρέσουν οι Ιριδες!!Είχα πολλές αλλά μέ τά χρόνια έσβησαν!!!Τά μενταγιόν σου,πολύ όμορφα καί εντυπωσιακά!!Μπράβο γιά τήν προσφορά σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη φορά βρήκα Δήμητρα και ένα αμοκ το έπαθα.
      Ευχαριστώ με πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Οι ίριδες είναι πανέμορφες Νικόλ μου! Μου αρέσουν πολύ τα μενταγιόν σου! Καλή συνέχεια στις, υπέροχες, δημιουργίες σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ειρήνη μου από τα ωραιότερα άγρια άνθη .
      Να είσαι καλά κορίτσι μου
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  13. Μωβ ίριδες φανταστικές!!! Τι χρώμα είναι αυτό τέλειο;;;
    Τα κολιέ σου είναι πανέμορφα Νικόλ μου όπως κι ο σκοπός που τα προσφέρεις!!
    Σε φιλώ γλυκά καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με έβλεπες πως μπήκα να τις μαζέψω θα γελούσες ακόμα.
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  14. Οι ίριδες είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια.
    Τα κολιέ σου πανέμορφα!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχες οι ίριδες αλλά και τα μενταγιόν σου. Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάλι μεγαλούργησες Νικολίτσα μου!
    Η ίριδα με μάγεψε ...τα κολιέ σου υπέροχα μα η ευαισθησία είναι αυτή που διακρίνεται και αξίζει συγχαρητήρια :)))
    Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για όλα Αριστέα μου αυτά τα απλά λουλούδια του αγρού μου χάρισαν μια μυρωδάτη μέρα
      ΣΕ φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  17. Και η φωτογραφία με τις ίριδες, και τα μενταγιόν σου, είναι φοβερά! Μπράβο, Νικόλ μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που και εδώ στην Αθήνα μπόρεσα και τις βρήκα!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Υπέροχα Νικολ μου τα μενταγιόν που ετοίμασες για τη 'Φλόγα". Να είσαι καλά κορίτσι μου να δημιουργείς πάντα με τόση αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα χρώματα της ίριδας είναι καταπληκτικά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νικολ μου πολυ ομορφη η πεταλουδα σου και το λουλουδι , με το καλο να πανε Ναυπακτο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι προσδοκίες μας Μαίρη μου είναι να έχει επιτυχία
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  21. Καλησπερα γλυκια μου Νικολ!!!
    Εγω σημερα αγορασα βολβους ιριδας κι ελπιζω να φυτρωσουν την ανοιξη!
    Πολυυυυ μου αρεσαν οι δημιουργιες σου.......
    θελω κι εγω οπως παντα να φτιαξω κατι. ελπιζω να προλαβω...........
    Φιλια και δυνατη αγκαλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι οι ήμερες τότε βγάζουν λουλούδια ,αν προλάβεις Βαιλάκι μου
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  22. Οι ίριδες μας γέμισαν χρώμα και μας έφεραν την άνοιξη στις πιο παγωμένες μέρες του χειμώνα...
    Οι δημιουργίες σου εκπληκτικές!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη συμμετοχή σου στο Life Images!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά μου είναι ότι τις βρήκα στην Αθήνα Μαρία μου !!
      Να είσαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  23. Και νόμιζα ότι....... μόνο εγω κανω τέτοιες τρέλλες να μπαίνω μέσα από τρύπες στο συρματόπλεγμα για να κόψω ένα αγριολούλουδο που μου αρέσει !!!!!
    Υπέροχα , Νικόλ μου , και για υπέροχο σκοπό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σκαρφαλώνουμε κιόλας όποτε το δω τελείωσε πρέπει να το κόψω
      Φιλάκια Νίκη μου

      Διαγραφή
  24. Πανέμορφες οι μωβ ιριδες, Νικολ μου!! Αλλα και τα κολιέ είναι φανταστικά ! Αλλωστε προορίζονται για έναν σκοπό γεμάτο αγάπη!
    Φιλάκια ..μουλιασμένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πέπη μου με ότι κάνεις
      Την αγάπη μου και τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  25. Μια ζεστή αγκαλιά και από εμένα,
    Νικόλ μου...... όμορφα τα κοσμήματα,
    εύχομαι να δώσουν πολλή χαρά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου να είσαι καλά , μακάρι να πάνε καλά όλα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφες οι ίριδες.
    Τέλεια τα κοσμήματα που έφτιαξες.
    καλημέρα και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανεμορφο χρωμα εχει η ιριδα! Κι οι δημιουργιες σου για αλλη μια φορα υπεροχες! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λατρεμένα άνθη σε χρώμα μα και σχήμα!!!!!!!!!
    Όσο λατρεμένη είσαι κι εσύ, αγαπημένη μου, κι οι δημιουργίες σου!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά Κορινίσια, φιλενάδα μου, και να 'σαι πάντα καλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια από κάθε άποψη Κορίνα μου και ανταποδίδω από καρδιάς
      Φιλάκια πολλά και στις δυο σας
      Να μου είστε καλά

      Διαγραφή
  29. ΟΙ ίριδες είναι απο τα πιο όμορφα λουλούδια ...Νοκόλ μου και εσύ τις φωτογράφησες θαυμάσια..!! η εικονα που μου αφησες .. χι.χι. συρμένη στα χόρτα.. με το χέρι απλωμενο να προσπαθείς να τις φτασεις... χι.χιχ. αλλά αξιζε τον κόπο..!!!!όπως θαυμάσιες είναι και οι δύο δημιουργίες σου για την φλόγα...ανάρπαστες θα γίνουν... μπράβο... σου.... φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο να με έβλεπες Ρούλα μου θα γελούσες ακόμα , αφού γελώ μόνη μου , ευχαριστώ Ρούλα μας , αγαπημένη όλων.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  30. Έχω φυτέψει βολβούς ίριδας!χοχοχο
    Περιμένω ν'ανθίσουν!Μα τι χρώμα που έχουν ε?
    Καλό βράδυ κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χοχοχο , περιμένουμε φωτογραφία όταν ανθίσουν!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  31. αχ Νικόλ μου αγαπημένη! το πατρικό μου είναι γεμάτο!Δεν ξερω αν ειναι ημερες ή αγριες, ενα μόνο ξέρω.' Οτι σίγουρα ηταν εκεί πριν γεννηθώ και παραμένουν!Για να μην ....χτυπησεις στα σύρματα που είπε η Ρουλιτσα μας πιο πανω, θα σου αφιερώσω μια φωτογραφία τους, όταν είναι η εποχή τους! πολλα πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω γεμάτο ίριδες!!! Τι ομορφιά !! Εγώ τυχαία τις βρήκα και έπαθα μέχρι να τις ΄΄κλέψω΄΄.
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου Βαρβάρα

      Διαγραφή
  32. Unas flores muy bonitas y unos trabajos preciosos.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Muchas gracias querida Marta , deseo lo mejor para ti
    Besitos desde Atenas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ωραία τα μενταγιόν σου και η κίνησή σου! Αν κάτσω κι εγώ να δω τη διαδικασία και που πρέπει να στείλω θα το κάνω!!! Καλή σου μέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ πολύ ωραία τα κοσμήματά σου!Και για κλαό σκοπό!Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ ωραία τα κοσμήματά σου και για καλό σκοπό!Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια σου Νικόλ μου!!!!
    Δε ξεχνάμε τη Φλόγα και τη Ναύπακτο, με τίποτε!!!
    Υπέροχα τα μενταγιόν σου!!!
    Ρένα Χριστοδούλου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι ίριδες ...λατρεμένες!!!Τα μενταγιόν υπέροχα!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή