15 Νοεμβρίου 2013

Ας μιλήσουμε για άντρες!!!!

Ο άντρας , ο σύντροφος , ο εραστής ο πατέρας ο φίλος!!!
Αντρες προικισμένοι με δυνατό μυαλό , άντρες γενναιόδωροι, με εκλεπτυσμένο χιούμορ , άντρες με ελλατώματα και προτερήματα , γιατί φίλες μου ο κύριος τέλειος δεν υπάρχει παρά μόνον στο τρίτο θεοσκότεινο  ημισφαίριο του γυναικείου μυαλού!!!

Μα θα μου πείτε μια σοβαρή κυρία , όπως εγώ....τι θέμα ανοίγω?
Εγώ ,όχι δεν φταίω η Λιακαδίτσα ξεκίνησε  αυτό το παιχνίδι και από γυναίκα σε γυναίκα έφτασε από τη Θεσσαλονίκη παρακαλώ και από την Αχτίδα μας http://aktida.blogspot.gr/  εδώ!


1)Γράφουμε τα 10 πράγματα που αν μας τα έκανε ένας άνδρας δεν θα τον βάζαμε στη ζωή μας!
2)Να καλέσουμε 10 φίλες να μονολογήσουν το δικό τουςTop 10 Down
3)Αναφέρουμε ποια το έστειλε
4)Βάζουμε τη φωτογραφία του παιχνιδιού.

Συμμορφώνομαι και ευπειθώς αναφέρω τι με ενοχλεί σε έναν άντρα!

1.- Ο τσιγκούνης , άμεσα συνδέεται το οικονομικό τσιγκούνεμα με το συναισθηματικό(θα καταξοδευτεί με το δεύτερο!!)
2.-Ο τεμπέλης , κάθεται και κάθεται και είναι και κουρασμένος , δεν τον θέλω , λέμε!
3.- Βρώμικη ψυχή , μια μυρωδιά σαν μπόχα , μια λίγδα στο μαλλί ( πάρτε τον)
4.- Ο άξεστος, σε τρόπους και χειρονομίες ( λιποθυμώ όταν βλέπω άντρα στο δρόμο να ξύνεται ......ξέρετε που!)
5.-Ο υπεροπτικός αλαζών κύριος  δεν μου λέει τίποτα.
6.-Ο κουτσομπόλης , τα πάντα όλα ξέρει και κάνει και κριτική επ΄αυτών.
7.-Ο εξαρτημένος , τι να σε κάνω μάτια μου αν κουβαλάς τον ομφάλιο λώρο στις πλάτες σου ! 
8.-Ο απόλυτος , όχι το απόλυτο αρσενικό , αλλά αυτός που τα ξέρει όλα , εσύ άκου και σώπα!!
9.-Ο νάρκισσος τι να τον κάνεις αυτός μόνο για το είδωλό του νοιάζεται.
10)Ο δυνάστης , που θεωρεί υποχείριό του γυναίκα , παιδιά , σκυλιά.....



Αυτά ήρθαν αυθορμήτως στο νου μου και το πασάρω με τη σειρά μου :

1)Στη Ρουλίτσα  http://smaragdenia-roula.blogspot.gr/
2) Στη νύμφη του Ιονίου http://kantomagapi.blogspot.gr/
3)Στην καλή μας Μαριέτα http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr
4)Στο δελφινοκόριτσο   delfinaki-sunset.blogspot.com/
5)Στό Μαγιουμάκιhttp://mayuminights.blogspot.gr/
6)Στη ζουζούνα  http://zouzounaslife.blogspot.gr/
7)Στην Παλομίτα  http://palomita-in-stars.blogspot.gr/
8)Στην αγαπημένη μου Ράνια  http://okosmostisranias.blogspot.gr/
9)Στη Μαρία Ελενα  http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr/
10)Στο κυκλαμινάκι   http://cyclamina.blogspot.gr/



Πριν σας αφήσω , έχω φτιάξει κάρτες Χριστουγεννιάτικες για το Δελφινάκι !
Είναι μια όμορφη αίσθηση να ονειρεύεσαι τις ζεστές Χριστουγεννιάτικες μέρες και να γυρίζεις πίσω το ρολόι του χρόνου να θυμάσαι άλλες ημέρες Χριστουγέννων!!!
 Με θέρμη σας γλυκοφιλώ ,  να αγαπάτε και να προσέχετε τον εαυτό σας !!
Γλυκό Σαββατοκύριακο!!!!


















Προαπαιτούμενο: Το κλειδί της ευτυχίας μας είναι στο χέρι μας!!!

53 σχόλια:

  1. h kartoyles yperoxes uimizoyn oth eftasan ta xristoygena mono poy egw den ua mporeso na ths xarw aytes ths meres logw penuoys exwmai olocixa esy na ths xarhs me ygeia kai xara mazi me ta agaphmenasoy proswpa filakia polla..........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου η απουσία σου με είχε θορυβήσει , λυπάμαι καλή μου !
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Τρελλάθηκα στο γέλιο και πιό πολύ με τον δυνάστη που θεωρεί υποχείριό του γυναίκα,παιδιά,σκυλιά!!!!!!!!!!!!!!μου έφτιαξες το κέφι με την ανάρτηση γλυκιά μου Νικόλ!!η μπόχα και η λίγδα στο μαλλί έγραψε!!ευχαριστώ κοπελίτσα μου δεν θα πάρω!!δεν θα πάρω κανέναν τους!!προτιμώ να μονάσω..να με αμολήσουνε σε κλούβα με λιοντάρια να με δώσουνε στον Καβαλιέρι..να με μαστιγώσουνε με καρφιά(!!!!!!)....να με αμολήσουνε στη μέση της ερήμου..να με στείλουνε πεζοναύτη στα Μπουγιουκστούν..να με αφήσουνε για μέρες στην ζούγκλα και να κοιμάμαι αγκαλιά με την τσίτα...αλλά όχι αυτούς!!!αυτούς με τίποτα!!!!!!!!!!!!διασκέδασα μοναδικά και μου άρεσαν τρελά οι κάρτες για το δελφινοκόριτσο..μύρισαν τα Χριστούγεννα βρε Νικόλ μου..μπας και ξεχαστούμεγια λίγο ματάκια μου!!!φιλάκια αγκαλίτσα και σου εύχομαι ένα σούπερ Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα μου εγώ γελούσα μόνη μου που το έγραφα , μεταξύ μας τώρα και εμείς έχουμε τα δικά μας , αλλά τώρα μένουμε στο ισχυρό φύλο λέμε!!
      Φιλάκια πολλά και γλυκό Σ/Κ

      Διαγραφή
  3. Καλά τα λες!! Πες κι άλλα! Πες κι άλλα!!!
    ;-)
    Πολύ όμορφες οι Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου, κούκλα μου!!!
    Φιλάκια αμέτρητα!
    Καλό Σαββατοκύριακοοοοοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα 10 πρέπει να πω , θέλεις να έχω συνέπεια , αρκούν
      Ευχαριστώ Γιάννα μου
      Φιλιά ζεστά

      Διαγραφή
  4. Καλη μου Νικόλ , καλησπέρα. Τι γλυκό και τρυφερό αυτό που έγραψες για τα χριστουγεννα..θα το βάλω και αυτό μαζί με τις κάρτες..θέλω να το εχω κι αυτό.. πολύ όμορφες οι κάρτες σου , ευχαριστώ για τη συμμετοχή και σου εύχομαι καλή επιτυχία

    για τους άντρες , καλά τα λες...ευχαριστώ που το δίνεις και σε μένα, με κάλεσε και χτες μια άλλη μπλόγκερ , όπως είπα και σ εκείνην, θα προτιμούσα να μη συμμετέχω

    να είσαι καλά ...καλό σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η αίσθηση μου βγαίνει αυτές τις μέρες φτιάχνοντας διάφορα Χριστουγεννιάτικα , μέχρι που τα κάλαντα σιγοψιθύριζα.
      Δελφινάκι μου χαίρομαι που σου αρέσουν οι κάρτες και όσο για το παιχνίδι κανένα πρόβλημα ,
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  5. Δίκαιο έχεις σε όλααααα τα αυθορμήτως λεχθέντα . Για την πάσα ωχ και πάλι ωχ. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυθορμήτως να ομολογήσεις και εσύ Κατερίνα μου
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα !!!!!
    Ορθώς ομίλησες.
    Γλυκές οι χριστουγεννιάτικες κάρτες, σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεχόμεθα και προσθήκη στα ήδη υπάρχοντα!
      Καλό Σ/Κ κλωστοσοφία μου ( κατά Χαρά)
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Νικόλ καλησπέρα στης φίλες και στης γυναικείες
    παρουσίες!!!!
    Εγώ τώρα Νικόλ που κολλάω σ'αυτόν τον...δεκάλογο;
    Σάν άνδρας που είμαι θα συγκρατηθώ βεβαίως-βεβαίως!!
    Και θέλω να σε διορθώσω Νικόλ φίλη μας...το άλλο μου
    μισό Νικόλ...είναι Μαριέτα!!!!
    και όχι Μαρία!!!
    Γιατί μόλις είδα το μήνυμα ξαφνιάστηκα!!!
    Έχω άλλη γυναίκα; ή την ίδια με άλλο
    όνομα;
    Διόρθωσε καλή μας φίλη..
    και να θυμάσαι...ΜΑΡΙΕΤΑ με ΨΥΧΗ!!
    Φιλιά...
    Παύλος το άλλο μισό της ΜΑΡΙΕΤΑΣ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παύλο μου καλησπέρα , που να κρύψω την ντροπή μου αφού λησμόνησα το όνομα της αγαπημένης σου Μαριέτας!
      Ο συγκεκριμένος δεκάλογος αφορά στο άλλο σου μισό την Μαριέτα με ψυχή !
      Εσύ φίλε μου ευγενικέ ουδεμία σχέση δεν μπορείς να έχεις !
      Δεχθείτε την συγνώμη μου
      Γλυκό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  8. χαχαχαχ πολύ γέλασα με το top 10 σου. Ψηφίζω για άμεσω σουτάρισμα τον τσιγκούνη - τον άξεστο και τον εξαρτημένο... μωρέ σαματις ο λίγδας και ο τεμπέλης παλεύονται όοοοοοοοχι... γιαυτό όλους τους ψηφίζω. Στην πυρά , στην πυρά....
    φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι κατηγορίες πάνε στο πυρ το εξώτερον παμψηφεί!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Καλά βρε φιλενάδα αφού βλέπω ότι συμφωνούμε σε όλα, να ήξερα τι με βάζεις να
    πω πάρα πάνω, τέλος πάντων κάτι θα βρω !!!!!
    Σε φιλώ και θα τα πούμε σύντομα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ! Είμαι σίγουρη ότι θα βρείς !!!!
      Φιλάκια και ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  10. Ξαναγύρισα καλέ για να σου πω ότι οι κάρτες σου είναι πολύ ωραίες !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου, το έχω ήδη λάβει από τη Λιακάδα μας, αλλά χαίρομαι που με σκέφτηκες και εσύ!! :)))
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου και συμφωνώ τα μάλα!!
    Οι Χριστουγεννιάτικες καρτούλες σου είναι υπέροχες, θέλω να κάνω και εγώ και το αναβάλλω με τα πολλά πολλά!!!
    Υπέροχο αυτό που γράφεις στο τέλος! Το κλειδί της ευτυχίας μας είναι στο χέρι μας!
    Σε φιλώ γλυκά! Καλό σαββατοκύριακο καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Παλομίτα μου , περιμένω και τα δικάσου !
      Εχω Χριστουγεννιάτικο κατασκευαστικό οίστρο !
      Φιλάκια πολλά και γλυκό Σ/Κ

      Διαγραφή
  12. Υπάρχει άντρας που να μην έχει ένα απ'αυτά τα δέκα;;; Εγώ ξέρω τουλάχιστον έναν...χαχα... Νικόλ μου ταυτιστήκαμε νομίζω όλες! Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α...ξέχασα! Σα δε ντρέπεσαι σοβαρή κυρία!!!χαχαχα...

      Διαγραφή
    2. Ενα μόνο και δύο θα έλεγα , αλλά εντάξει λόγος να γίνεται !
      Το έδωσα στην άλλη σοβαρή κυρία εκ Ζακύνθου !!! Χαρά που
      κάνω!!!! Φιλάκια και καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  13. Το σχόλιο αυτό γραφεται για δευτερη φορα..γιατί ο γκούγκλης του ήρθε να με μπλοκάρει κατω απο δελφινακι ήμουνα...χιι..χι.. και ειχα γραψει ενα σχόλιο μπουκια και συνχώριο.. καλε Νικόλ που το θυμήθηκα τωρα αυτό .. μηπως μου το ενεπνεσε η φωτό που εβαλες; απ πα πα κολάστηκα η γυναικα..χι.χι..και αφού ειπαμε τα προκαταρτικά ..ας μπουμε στο θέμα...μας....χι.χι Νικόλ μου πες τα χρυσόστομη σε όλες τις απαντήσεις σου... ΝΑΙ..!!! συνφωνώ και επ αξάνω.. αλλά αφου τα εείπες όλα τι θα πω εγώ;; και αντε βρίσκω και λέω..θα αθετήσω ομως δύο κανόνες...αντί την φωτογραφια του τέλειου γυμνού άντρα..χι.χι. θα έβαζα τον Τζέημς Μπόντ.. και οι 10 φίλες που θα έβρισκα.. να τους το πασάρω.. δεν ξερω παιδι μου αν δεν πάθεναν κανενα τραμπάκουλο βλέποντας ενα τόσο ομορφο κορμί και χάνανε τα λόγια τους..χι.χιχ. να είμαι εγώ η αιτία;; απα πα πα...χι.χιχ... ααακια το άλλο που το βαζεις .. ετσι και βαλω την φωτό στο μπλοκ μου.. και την δεί ο δικός μου τέλειος άντρας χι.χιχ. νομίζω θα παψει να ειναι τόσο τέλειος..χι.χι.χι...χι.χι. δεν ξερω αν με διαγραψετε απο το κλαμπ .χι..χι. αλλα αυτά ειχα να πώ με το χέρι στην καρδια...χι.χιχ. και να σου πω σε ευχαριστώ πολύ που με σκεφτηκες.. και θελω να σου πώ οτι έσύ εισαι προκομένο κορίτσι που εκανες πολυ ομορφες Χριστουγεννιατικες καρτες ενω εγώ η ακαμάτρα κοίταζα αυτόν στην φωτό..χι.χιχ.
    φιλάκια πολλά Νικόλ μου.. ωχ!!! ολοκληρη ανάρτηση έκανα...χι.χιχ.σόρρυ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μου το έστειλε η Αχτίδα μας , το κοίταξα το ξανακοίταξα και λέω αμέ σοβαρή κυρία και εγώ αλλά εντάξει μωρέ φωτο είναι .
      Με το Σμαραγδένιο δεν θέλω προστριβές επ ουδενί , οπότε κανένα πρόβλημα!!
      Σε φιλώ με απέραντη αγάπη !!

      Διαγραφή
    2. Το είδα στις αχτίδας.. χι.χι. και τις έγραψα σχόλιο...πόσο συνφωνώ και με τις δικες τις απαντήσεις..νομίζω οτι όλες λιγο πολύ αυτα δεν θελουμε...και σιγα να μην είχα προστριβες... με τον Σμαραγδένιο μετα απο μισο αιώνα..χι.χιχ. ....αλλα ποτέ δεν ξέρεις ..φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισα΄.. Νικολ μου.. χι.χιχ...

      Διαγραφή
  14. Εντάξει!! Έχω τόση χαρά που μπήκα εδώ χωρίς "απαγορευτικό" (ούτε ξέρω πως έγινε αυτό!) από τον υπολογιστή μου, που τα λησμόνησα όλα!! Χαχα! Γλυκά φιλιά καληνύχτας!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε'ιδες δεν έχει τίποτα το καλό μου!!!! Περιμένω το δικό σου δ3εκάλογο , έτσι να βγάλουμε ομαδικά τα φτυάρια
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Τέλος δεν έχει το ξεφτιλίκι μου,ε;;;; Τι να κάνω μπορώ να σου πώ όχι;;; Βέβαια εσύ τα περιέλαβες τα 10 θανάσιμα ανδρικα αμαρτήματα,τι θα βρω εγω να πω; θα τα σκεφτώ το Σ/Κ...μέχρι τότε φιλάκια πολλά και με τιμά απεριόριστα η επιλογή σου,α ν μου έστελνες και το φετόνι δε θάλεγα όχι...αν είναι να κολαστώ,αν είναι να κολαστώ,θέλω μόνο μαζι του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΧΑΑΑ...........και γω αυτο λεω........δεν μπορω να απαντησω τωρα.........μπηκαμε σε νηστεια.........θα κολαστω..........δεν υπαρχει

      Διαγραφή
    2. Απο εσένα τι να φοβηθώ καλή μου , σιγά που δεν θα κάνεις ανάρτηση να γελάσει ο κάθε πικραμένος !Κολάσιμο αμάρτημα είναι τούτο που σιδερώνει τα ρούχα μου ........
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Οσο για σένα Σοφία μου σε διαβεβαιώ ότι δεν πονάει , δεν είναι εθιστικό ΄ούτε αμάρτημα
      1 Προχώρα λοιπόν και εξομολογήσου πάραυτα
      Φιλάκι στο Σουφλί

      Διαγραφή
  16. καλημερα φιλη μου!
    πολυ καλα επαιξες το παιχνιδι!
    απολαυστκοτατο ποστ!
    χιχιχιχι!
    οι καρτουλες εκπληκτικες!!!

    φιλακια πολλα! καλο σκ να εχεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα πιά , να γελάσουμε και λίγο , αν και γυρίζοντας στα μπλογκ γέλασα μέχρις δακρύων!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ, ΤΟΝ ΧΑΡΙΖΩ ΣΤΗ ΠΙΟ ΑΣΠΟΝΔΗ "ΦΙΛΗ"!!!
    ΔΕ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΚΥΡΙΑ!!!
    ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΠΑΝΤΩΣ!!!
    ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕ ΘΕΛΩ!!
    ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!
    ΑΝΤΕ , ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΛΓΟ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΜΑΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά τι να ζηλέψεις από τα παραπάνω! Είδες ξεστράτισα και εγώ και έβαλα το τεκνό να μου σιδερώνει δημοσίως τα ρούχα μου !!!!!!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Τρυγυρνάω στα μπλογκ και τα περισσότερα έχουν πάρει φωτιά με αυτό το παιχνίδι!χαχα
    νομίζω γενικά υπάρχει μια ταύτιση όλων στα περισσότερα!
    οι κάρτες είναι όντως πολύ όμορφες,μπράβο σου :)
    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες !
      Στο πυρ το εξώτερον στείλαμε τους αντρες!!!!
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Νικόλ μου!!!Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου και συμφωνώ σέ όλα!!!Χα χα!!!
    Επάνω τους!!!!!!!Οι καρτούλες σου πολύ όμορφες!!!Καλή επιτύχια στόν διαγωνισμό!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπημένη μου Ντίμη , να είσαι καλά με ότι κάνεις!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  20. Συμφωνώ σε όλα βρε nikol μου!
    Ε, μαι! Οι καρτούλες πανέμορφες!
    Άντε να έρθουν τα Χριστούγεννα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιός δεν συμφωνεί Μαράκι μου !!!
      Το πνεύμα των Χριστουγέννων αγγίζει τρυφερά τις καρδιές μας!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Α διάβασα και το δικό σου ποστ , μα τι γέλια έκανα , να είσαι καλά κοριτσάκι μου !
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έτσι, έτσι, πες τα!!!!!!
    Οι καρτούλες υπέροχες!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω, καλό απόγευμα Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα Ελλη μου αν αντιστραφεί η ερώτηση , τη βάψαμε!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. με το καλο η εκθεση να περασετε καλα και ναι να βρουμε ολες μας αυτο που θελουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες ! Ευχή όλων μας είναι να πάει πολύ καλά η έκθεση που αφορά στην οικονομική ενίσχυση του ιδρύματος!
      Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να μπορούν να έχουν λίγα από όσα επιθυμούν!!
      Ευχαριστώ που πέρασες

      Διαγραφή
  24. Καλέ τους ξεκάναμε τους δόλιους ατές τις μέρες!
    Να'σαι καλά Νικολίτσα μου!
    Γέλασα και με τη δική σου ανάρτηση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αργησε το λεωφορείιο, ειχε και πολλούς άνδρες στο δρόμο... δεν παίζω λέμεεεεε.
    μερσί και το τουρσί για την λιγούρα.
    φιλιά και καλημέρα μιας ομορφης εβδομάδας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χα χα!! Προσυπογράφω, δώσε και σώσε, Νικόλ μου!!!!!!
    Οι καρτούλες σου μοναδικά όμορφες, μπράβο σου!!
    Φιλιά πολλά!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. :)))) Μια χαρά τους στόλισες κι εσύ Νικόλ μου!!! Αυτά είναι!! Χαχαχαχα!!! Ε , μα τα θέλουν κι αυτοί!! Τέλειες οι καρτούλες!! Μπράβο σου!! Φιλάκια πολλά και καλή μας βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συμφωνώ και προσαυξάνω σε ΟΛΑ!!!!!
    Μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου, Νικόλ μου!! Διασκεδαστική και αληθινή! Να'σαι καλά, κορίτσι! Ελπίζω να μπορέσουμε - επιτέλους!!!!- να τα πούμε και από κοντά στην έκθεση ! Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή